Beantwoord

Ontvanger doet het niet na Update

  • 26 October 2020
  • 4 reacties
  • 87 keer bekeken

Ongeveer een maand geleden (nu 26 okt 2020) is de software van de ontvangers geüpdated. De UI ziet er nu wat mooier uit. Wij hebben twee ontvangers, maar één ervan doet het niet meer na de update. Ik heb al 3x opnieuw software laten installeren, maar als die klaar is, zie je zwart scherm met een blauwe onderkant (net als je zappt, maar dan zonder enige informatie) en het blijft hangen. Er staat “Druk op instellingen om een zenderlijst in te stellen”, maar de afstandsbediening reageert niet. Ook was er een foutcode 842 op de ontvanger te zien. Ik heb het opgezocht, de stappen gevolgd, maar het heeft niks geholpen. Wat kan het zijn? Is het te repareren? Moet er een monteur langskomen of moet er een nieuw kastje besteld worden?

Ik hoop op een reactie tegemoet.

Groeten Dinie 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 1 November 2020, 17:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @DinieW, welkom! Begrijp ik goed dat één van je ontvangers het nu helemaal niet meer doet? Dan moet er waarschijnlijk een nieuwe besteld worden. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Vul onder ‘persoonlijke opmerkingen’ ook even het serienummer van de ontvanger in. Die vind je onderop de ontvanger. Dan ga ik voor je aan de slag. 

Beste @DinieW, welkom! Begrijp ik goed dat één van je ontvangers het nu helemaal niet meer doet? Dan moet er waarschijnlijk een nieuwe besteld worden. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Vul onder ‘persoonlijke opmerkingen’ ook even het serienummer van de ontvanger in. Die vind je onderop de ontvanger. Dan ga ik voor je aan de slag. 

Gedaan. Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie een ontvanger met -492 en een met -316 op het einde. Dit komt niet overeen met wat er in jouw profiel staat. Beide zijn echter het afgelopen uur nog in stand by geweest. Werken ze nu allebei weer?

Beste @Marcia_ , Wij hebben inderdaad 2 ontvangers. Beide staan aangesloten op netstroom en op internet, maar de kapotte staat op standby. Sonde van de stroom eigenlijk…. maar nee, alleen 1 doet het nog steeds. En wat betreft de serienummer: ik wist niet precies welke u bedoelde, dus ik heb alles overgenomen wat op de achterkant van het kastje stond.