Beantwoord

ontvanger omruilen

  • 22 December 2020
  • 4 reacties
  • 66 keer bekeken

2 dagen geleden contact gehad met service desk. Op afstand geconstateerd dat de ontvanger defect is. Deze zou omgeruild worden, maar tot op heden nog niks gehoord/ gezien

icon

Beste antwoord door Maurice85 23 December 2020, 00:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Kan te maken hebben met de miljoenen poststukken die PostNL per dag te verwerken heeft. Zou even bellen met de klantenservice om te controleren of het goed gegaan is.

Reputatie 6
Badge +10

Hi @famvanpetersen, welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. Heb je inmiddels een nieuwe tv-ontvanger of ben je nog in afwachting hiervan? Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, trek gerust aan de bel!

Reputatie 6
Badge +10

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Reputatie 7
Badge +20

Blijft erg jammer dat zo veel mensen niets meer van zich laten horen.