Beantwoord

Op 1 Arris tv-ontvanger regelmatig haperend beeld en geluid

  • 17 May 2022
  • 10 reacties
  • 104 keer bekeken

Hallo, één van mijn Arris ontvangers stoort steeds. Regelmatig happert het beeld of geluid. Als ik de ander Arris ontvanger plaats is dit probleem er niet.

Ik heb hem al eens gereset

icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 17 May 2022, 21:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Cm0123,

Welke Arris tv ontvanger heb je:

  • 2952 v2
  • 5202 (4K)

En hoe is de tv ontvanger aangesloten met de modem, is dat bekabeld of verbonden met een draadloze verbindingsset? (DVS)

De 2952 v2. Hij is bekabeld aangesloten. Als ik een andere ontvangen plaats dan doet die het goed.

 

 

Reputatie 7
Badge +22

De 2952 v2. Hij is bekabeld aangesloten. Als ik een andere ontvangen plaats dan doet die het goed.

Je verteld dat je de ontvanger gereset hebt. Heb je de TV ontvanger een “Frisse start” gegeven? 🤔

Ik heb de stekker er uit gehaald en er weer in 

Reputatie 7
Badge +22

Ik heb de stekker er uit gehaald en er weer in 

Dat is nog geen reset van de TV ontvanger @Cm0123, je kunt dan het volgende doen.

Pak de afstandsbediening, druk dan op MENU:

Ga naar Systeem → Frisse start → OK (op het plaatje staat “installeer”, maar je moet “frisse start” hebben.)

 

Hoi @Cm0123 . Welkom op het forum.

Is het gelukt met resetten? 

 

Het resetten is wel gelukt..heeft alleen geen enkel effect gehad.

Het is nu eigenlijk nog veel slechter geworden

Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven? 

Ik heb mijn profiel aangevuld

Ik vind op die achternaam geen vaste diensten. Kan het zijn dat het op naam van partner of familielid staat? Zo ja, zou  je die in het profiel kunnen zetten en daarna hier een seintje geven?