Vraag

Opamen afspelen loopt vast om precies 21:40 in de avond

  • 12 October 2023
  • 5 reacties
  • 88 keer bekeken

Beste lezer,

Bij het afspelen van opnames blokkeert het afspelen altijd ongeacht de dag altijd om 21.40 uur. Op verschillende dagen heb ik dit met opnames van Vroege Vogels geconstateerd. Ontvanger uiteraard gereset stroomloos. De opnames heb ik erop laten staan, zodat u kunt zien dat de opnames zelf  iet corrupt zijn. Ontvanger is een Arcadyan .Wellicht niet compatibel met KPN? is dacht ik nog van Telfort. Erg vervelend.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Arcadyan HMB 2260 is al een oud beestje.

Bel gratis 0800-0402 en vraag om een nieuwe (andere) KPN tv decoder.

 

OF

 

Als je de allernieuwste wilt hebben, pas dan meteen je abonnement aan naar KPN tv+

Meestal ben je dan ook nog goedkoper uit.

En dan krijg je de nieuwste Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)

 

Dus gratis 0800-0402 in beide gevallen bellen.

Reputatie 7
Badge +15

@Ton Al Welkom op het forum. 

Wat lastig dat je bij het afspelen van opnames steeds om dezelfde tijd vastloopt. 

Je kunt dus de hele dag opnames kijken, alleen om 21:40 loopt het kijken van de opnames vast? Of is het zo dat opnames die gemaakt worden om 21:40 vastlopen? 

Hoe is de tv ontvanger aangesloten op de Experiabox? Gaat dat bijvoorbeeld via een draadloze verbinding set? 

En is er toevallig een apparaat in de woning dat steeds rond die tijd inschakelt? 

 

Bekabeld en geen inschakelende apparaten. Het gebeurd bij het afspelen van opnamen. De ontvanger is een Arcadyan. 

Gebeurt het ook als je opnames afspeelt via de KPN TV APP in je telefoon of tablet. Of via de website http://tv.kpn.com ? Doe dat ook eens rond die tijd.

Als je gewoon tv aan het kijken bent, dus geen opname, loopt het dan om 21:40 wel door?

Goeie suggestie, ga dat eens parallel afspelen via beide. De tv stopt alleen bij de functie opnemen, dus niet bij tv kijkenÂ