Storing

[Opgelost] NPO terugkijken [foutmelding]

  • 7 November 2020
  • 27 reacties
  • 851 keer bekeken
[Opgelost] NPO terugkijken [foutmelding]
Reputatie 7
Badge +25

Vermoedelijk storing [NPO terugkijken]

Er komen op dit moment meerdere meldingen binnen dat NPO terugkijken niet meer mogelijk is. De techniek is op de hoogte gebracht van deze verstoring en is op zoek naar de oorzaak. In dit dit topic houden we jullie actueel op de hoogte van de situatie.

Zodra wij meer weten over de storing, dan laten wij het weten via een reactie. Onze excuses voor het ongemak.

Verwachte eindtijd

8-11-2020 opgelost.

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

27 reacties

Kan de programma's op NPO 1 niet terugkijken zowel op TV als op laptop

Reputatie 2
Badge

Sinds vanmorgen lukt het niet meer om programma’s terug te kijken. Krijg de melding “Dit programma is helaas niet terug te kijken”

Er zijn geen storingen in de buurt dat heb ik al gecontroleerd! Iemand anders hetzelfde probleem.

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Je kan zo wie zo niet alle programma's terugkijken.

Ik adviseer ook om het op te nemen, dan weet je zeker dat je het kan terugkijken.

Opnemen gaat bij KPN in de Cloud en je krijgt of hebt 200 uur en het blijft een jaar staan (als je het niet zelf wist).

Welke KPN IPTV decoder heb je?

Reputatie 2
Badge

Ik weet dat ik niet alle programma’s kan terugkijken maar de programma’s die ik terug wil kijken, kijk ik elke week terug en met opnemen heb ik geen goede ervaring HMB2260

Kan op NPO 1 geen programma's terugkijken op mijn tv en laptop  Pijltje ontbreekt ook Op alle andere zenders wel Via chat al 4 medewerkers gesproken, probleem is niet opgelost

Sinds vandaag kan ik geen uitzending meer terugkijken op npo1 (begin-gemist werkt nog wel). Een paar dagen geleden lukte het wel.

Ligt het aan mij of is het terugkijken van npo1 niet meer beschikbaar?

Is er iets verandert aan de specificaties van mijn huidig abonnement? En is er een optie om toch terug te kijken (b.v. extra abonnement)?

Ook hier geen optie om NPO1 terug te kijken

Bedankt jimny voor de terugkoppeling

Het lijkt me een storing. Heb 't zojuist gemeld. N.a.v. dit topic, want had het zelf nog niet gemerkt.

Het werkt momenteel nergens bij KPN. Niet via 1, 191 of 661. En ook online niet.

De Nederlandse dingen kun je (ook) terugkijken via NPOstart.nl . Ook tot een week na uitzending.

Hoi, is STORING want bij niemand werkt dat momenteel. Heb ook reactie gegeven in ander topic met zelfde vraag.

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/npo1-terugkijken-werkt-niet-meer-516720?postid=1131914#post1131914

Je kunt de Nederlandse programma's ook terugkijken via npostart.nl.

Hoi allemaal. We hebben de storing aangekaart en ik ga er van uit dat het snel opgelost wordt!

Mijn Telfort Thuis abonnement is deze week overgezet naar KPN Thuis. Nu kan ik via de TV gids het NOS Journaal niet terugkijken. Wel via de NOS app. Hoe komt dit? Via de TV gids ging sneller.

Sinds woensdag kan ik NPO 1 niet meer terugkijken. Zoveelste probleem na de update.  Ik ken het telefoonnummer van de KPN inmiddels uit mijn hoofd, slecht teken.

Er is een storing met terugkijken npo 1. Is inmiddels bekend bij het itv-team.

Je kunt de programma's terugkijken via npostart.nl.

Is een storing. Terugkijken npo 1 werkt op dit moment nergens. TV-ontvanger en online niet.

Inmiddels is ITV-team op de hoogte.

Het kan wel via npostart.nl.

Reputatie 1

Sinds vandaag lukt terugkijken op NPO 1 niet meer. Heb ontvanger gereset. Geeft geen soulaas. Het probleem doet zich bovendien voor op beide ontvangers. Het enige wat nog wel werkt is terugkijken vanaf het begin bij een programma. Lijkt me, omdat het bij beide ontvangers optreedt geen lokale fout.

Het is nog niet helemaal gemaakt, @Paul_ .

Via de decoder is terugkijken via HDglas nog niet. Via 1 en 191 werkt het inmiddels wel weer.

Maar via tv.kpn.com staat het terugkijkenpijltje er weer bij alleen is terugkijken nog niet mogelijk. Als je een uitzending dan aanklikt is de button '’nu kijken'’ nog donkergrijs.

Reputatie 1

De terugkijkpictogrammen staan er wel weer voor, maar als je op terugkijken klikt krijg je de melding: De video kan niet worden afgespeelf (STB-zap-03/4)

Reputatie 1

Ook op de overige zenders krijg je momenteel de foutcode melding 

(STB-zap-03/4) als je probeert terug te kijken.

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt voor het meedelen @Bakker44! Ik koppel het terug aan de techniek. Hopelijk is de crux snel gevonden! 

Slaat ook soms weer een programma over wat je wilde opnemen.

Reputatie 1

Had, omdat terugkijken niet lukt, voor een aantal programma's opnemen ingesteld. Blijkt nu dus ook niet werken. Niks opgenomen. Krijg foutcode ,(STB-zap-03/3)

Overigens kan ik ook al veel eerder opgenomen programma's momenteel niet meer afspelen. Geven dezelfde foutcode.

Reputatie 1

Er blijken ook heel veel zenders niet meer te ontvangen, 54, 71, 73, 76, 77, 78, 81, 83, 88, 89, 92, 96, 110, 111, 112, 119, 127, 128, 129, 140, 141,192, 193

Het is toch niet te geloven sinds de overgang van jaren probleem loos telfort naar elke week wel problemen met kpn.

Ik kan mijn opgenomen programma's niet meer terug kijken want ze lopen na 1 a 2 min vast en krijg ik zwart beeld en moet ik hem uit zetten.

Hoe moeilijk kan het zijn om alles bij het oude te laten als het goed werkt.

Al die updates interesseren mij geen reet want het word er alleen maar slechter op en we krijgen er niks extra's bij alleen maar ellende. 

Kpn de slechtste aanbieder die ik ooit gehad heb.🤬🤬🤬🤬🤬🤬

 

De prijs wordt "beter" lees hoger. De kwaliteit veel minder. Zet alles terug naar het oude, dan is iedereen weer tevreden. Je moet niet iets gaan doen wat je niet kan.