Beantwoord

Opname kwijt, en keer niet terug in serie na verwijderen aflevering

  • 26 March 2024
  • 7 reacties
  • 62 keer bekeken

Reputatie 2

De  laatste tijd ben ik al 2 x een opname kwijt geraakt.

Daarnaast is het zeer lastig dat als ik een opname in een serieopname heb bekeken en deze vervolgens verwijder via terug en rode knop, ik niet terugkom bij de overige in die serie opgenomen afleveringen. Ik moet dan echt zoeken waar deze mu weer staat.

Die ik iets verkeerd of moet ik hiervoor iets instellen?

icon

Beste antwoord door joop2011 27 March 2024, 16:13

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
  1. Welke KPN tv ontvanger heeft u?
  2. Of kijkt u via de KPN iTV app?
  3. En om welke opname gaat het (zender, programma, etc)?
Reputatie 2

Volgens mij heb ik  net als jij een kpn +box.. ik heb er 3.  2x tv samsung smart tv en 1 LG tv, niet smart.

De vermiste opname was dacht ik van de zender ons.

Het euvel met het terugvinden van serieopnamrs o.a. van de zender BBC first. 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @GsJ49! Opnames horen niet te verdwijnen. 😕 Hij is niet toevallig door iemand anders verwijderd in huis? Of was de opname misschien meer dan een jaar oud?
Ook kan het wel eens gebeuren dat opnames verwijderd worden als er niet genoeg geheugen meer over is op de ontvanger. Is dat misschien gebeurd? 

Reputatie 7
Badge +20

Door een bug die na een update (paar geleden) is ontstaan, keer je niet automatisch terug naar de opname waar je na aan het kijken bent.

Ik weet dat KPN bezig is om deze bug te verhelpen.

Maar als je nu een keer niet oplet, is de kans heel erg groot dat je een verkeerde opname wist.

Reputatie 2

Oké goedpraten dus .

Wacht oplossing van KPN dus maar rustig af.

Mijn dank

Reputatie 2

Sorry Joop ik bedoelde goed opletten dus. Komt goed. Mijn dank.

Reputatie 7
Badge +20

Oké goedpraten dus .

Wacht oplossing van KPN dus maar rustig af.

Mijn dank

 

Geef je jezelf een like?

 

En waarom zou ik het goedpraten?

Ik ben ook niet blij met deze bug.

Maar tot de oplossing zijn wij voorzichtig met het verwijderen van opnames.

 

Ik ben net zoals jij klant bij KPN.

Reageer