Vraag

Opname op TV maar 20 minuten, op andere apparaten de volledige 3 uur

  • 15 October 2023
  • 6 reacties
  • 46 keer bekeken

Ik heb op 7 oktober Jackie Brown opgenomen. Als ik deze op de TV wil bekijken is deze maar 20 minuten. Op de laptop in de browser en op iPad is deze gewoon meer dan 3 uur lang. Hoe kan dit? 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Welke KPN tv decoder heb je? 

VIP5202

 

Reputatie 7
Badge +30

Goede vraag @ron.lagerwaard! Dit heeft te maken met op welk moment je de opname hebt gestart. Op de 5202 gaat een opname lopen vanaf het moment dat je de opname start. Via de apps en tv.kpn.com wordt zo'n opname dan echter wel vanaf het begin beschikbaar gesteld. Als je de film dan ook in z'n geheel wilt zien, dan zal dit via de app of website moeten.

Dank voor het antwoord. Ik heb de opname ruim van te voren ingepland dus dat klopt echt niet? De laatste 20 minuten van ruim 3 uur lag ik trouwens al lang in mijn bed :-)

Reputatie 7
Badge +30

Hmmm, dan is er iets anders aan de hand, Ron. Als je dezelfde opname op dit moment opnieuw probeert af te spelen, gaat het dan wel vanaf het begin? Herstart  je tv ontvanger eens. Dan wordt ook opnieuw verbinding gelegd met ons tv platform. Misschien, als er eerder iets niet helemaal lekker liep, gaat het dan wel goed.