Vraag

Opnames inplannen werkt niet meer na televisie storing

  • 26 April 2024
  • 1 reactie
  • 38 keer bekeken

Reputatie 1

Na de storing waar alle opnames verdwenen zijn heb ik steeds problemen dat ik uitgelogd raak op mijn MacBook en in de KPN app. Vanochtend was het zo dat ik tijdens het kijken van een opname ineens uitgelogd raakte en daarna ook niet meer in kon loggen. Zowel via gebruikersnaam/wachtwoord als abonnementnummer/pincode werkte het niet.

Update: vanmiddag kon ik ineens weer inloggen maar nu kan ik geen opnames meer plannen.

Update 17.00 uur: wederom plotseling uitgelogd. Inloggen lukte wel.

 

 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +8

Hallo @KLeine_Heino 

Kun je zorgen dat jouw iTV abonnementsnummer in jouw forum profiel staat ingevuld? In een prive veld? Dan kijk ik maandag eens naar jouw instellingen met de hulp van een moderator.

En wil je eens kijken welk eindpunt jouw clients gebruiken? Als je op https://tv.kpn.com kijkt onder “instellingen”. Wat zie je daar als eindpunt staan?

 

 

 

Reageer