Vraag

opnames kunnen niet geopend worden door foutmelding

  • 2 October 2020
  • 8 reacties
  • 442 keer bekeken

Sinds een paar weken (lijkt wel sinds kpn is ipv Telfort) kan ik bepaalde opnames niet afspelen en krijg dan meteen de foutmelding:

afspelen mislukt 
de video kan niet worden afgespeeld.
(AVS-403-10146_2)

wat kan ik doen zodat ik de opname toch wel kan zien?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

De afgelopen dagen zijn er helaas wat storingen geweest. Kunt u de ontvanger resetten en kijken wat er dan gebeurt?

Al gedaan maar helaas kan ik ze nog steeds niet openen en krijg dezelfde melding..:.

Niemand die een oplossing hiervoor heeft? 
nu betaal ik voor opnemen maar als ik dan wil kijken kan ik het nog niet zien….. 

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @Deb14,

Wat vervelend dat jij jouw opnames niet meer kan bekijken. Zoals @Jeroen Ruiter al heeft aangegeven heeft KPN de afgelopen dagen met een aantal storingen te maken gehad, waaronder deze specifieke foutcode. Is het inmiddels al opgelost? Zo niet kijk ik graag met je mee. Zou je hiervoor voor mij jouw postcode en huisnummer aan jouw profiel willen toevoegen? 

Als je nog andere vragen hebt ben je ook van harte welkom ze te stellen op het forum! 

 

@Hanna_ helaas is het nog steeds…. n gegevens zijn nu opgeschreven 

Reputatie 7
Badge +30

Dank je, Deb. We zien dit de laatste tijd vaker voorkomen. Je geeft aan dat het met sommige opnames gebeurt. Zijn dat dan allemaal serieopnames, allemaal individuele opnames, of een mix van beide? Kun je een aantal (recente) voorbeelden noemen die niet lukken? Graag naam van het programma, de zender en de datum & tijd van originele uitzending.

Ja ik krijg ook al een paar maanden op en af, de ene keer wel en de andere keer niet (meestal wel) een foutmelding bij afspelen van opname en terugkijken, bij beide dezelfde melding.. 

 

Reputatie 7

Hoi @Fmg, dat is lastig. In de reactie boven die van jou vroeg Erik om ook voorbeelden van uitzendingen waarbij je dit ervaart te benoemen. Heb je die ook voor ons? :slight_smile: