Vraag

Opnames verdwenen, aflevering 9 en 10 van Dan Brown's The lost Symbol op Net5

  • 22 February 2022
  • 13 reacties
  • 367 keer bekeken

Recent 'opgenomen' afleveringen 9 en 10 van Dan Brown's The lost Symbol van Net5 zijn verdwenen. Geen ruimte tekort, niet langer dan een jaar geleden. Niet zelf verwijderd.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Bij mij hetzelfde. Ook de afleveringen 9 en 10. Ook niet meer terug te zien!

Reputatie 7
Badge +17

Wat vreemd dat jullie allebei aflevering 9 en 10 missen van Dan Brown's The Lost Symbol, @Thoman en @yms. Zijn de afleveringen wel goed opgenomen? Met andere woorden: heb je ze eerder wel kunnen bekijken en zijn ze nu weg?

Staan de afleveringen ook niet onder een andere titel? Ik heb dit zelf wel eens. Dan is een aflevering wel opgenomen, maar staat deze ergens anders.

Zijn ze van alle apparaten verdwenen? Of zijn ze bijvoorbeeld nog wel op de tv-ontvanger te bekijken? Of juist in de KPN iTV app? 

Beste Denise,

 

Ik neem een product af en kom van mijn kant de afspraken van de overeenkomst na. Ik betaal volgens afspraak en op tijd. Ik mag verwachten dat er geleverd wordt. Als ik een klacht heb hoort deze te worden opgelost. Als ik via de itv-app en de mijnkpn-app op zoek ga naar contactgegevens kan ik deze klacht blijkbaar alleen kwijt op een "forum". Als laatste strohalm maak ik mijn klacht dan maar op die manier kenbaar. Ik heb echter nihil interesse in kletspraat zoals die gebruikelijk is op fora, over persoonlijke ervaringen, bijbehorende gemoedstoestanden, medeleven en sympathiebetuigingen. Het is ook niet aan klanten onderling om de tekortkomingen van een leverancier op te lossen. Mijn klacht is duidelijk en niet vreemd. Het zou vreemd zijn als het voor het eerst gebeurde, maar het is een klacht die vaker voorkomt, ook op dit forum. Wat wel vreemd is, is dat over diezelfde klacht bij anderen wel heen en weer gekletst wordt, maar dat het einde van het liedje is dat de programma's niet meer bekeken kunnen worden en dat de conclusie is dat dat er "bijhoort". Dat is onzin. Wanneer ik meld dat de opnames weg zijn, zijn ze weg. Ik ben in de gelukkige omstandigheid dat ik al ruim een halve eeuw oud ben en al die tijd door het leven ga zonder enige geestelijke beperking. Er is een lijstje, er stond iets in het lijstje, het staat nu niet meer in een lijstje. Ook niet in kopietjes van het lijstje op andere plaatsen. Ook niet onder een andere naam. Nee, het stond er nog geen jaar op, hooguit een paar weken. Er is rond de 80% vrije ruimte.

Ik hoop op een kort antwoord waarin wordt aangegeven dat de opnames weer in het lijstje staan. Hoewel ik daar weinig fiducie in heb.

Ja, ik ben boos en ik ben er van overtuigd dat dat volledig terecht is. Het is niets persoonlijks Denise, maar ik zou het op prijs stellen als het draaiboek voor het invoelend pappen en nathouden van de klant aan de kant wordt geschoven. Dus alsjeblieft geen welgemeende excuses of andere goedbedoelde reacties zonder een oplossing. Ik wil waar ik voor betaal.

 

Reputatie 7
Badge +10

@Thoman Je kunt ook chatten of gratis bellen voor direct contact. Dit is een forum waar klanten over het algemeen met elkaar in gesprek gaan maar neemt niet weg dat je goed geholpen moet worden. Het kan hier wel langer duren voor je geholpen wordt, chatten of bellen gaat sneller. Succes. 


 

https://www.kpn.com/service.htm 

Wat vreemd dat jullie allebei aflevering 9 en 10 missen van Dan Brown's The Lost Symbol, @Thoman en @yms. Zijn de afleveringen wel goed opgenomen? Met andere woorden: heb je ze eerder wel kunnen bekijken en zijn ze nu weg?

Staan de afleveringen ook niet onder een andere titel? Ik heb dit zelf wel eens. Dan is een aflevering wel opgenomen, maar staat deze ergens anders.

Zijn ze van alle apparaten verdwenen? Of zijn ze bijvoorbeeld nog wel op de tv-ontvanger te bekijken? Of juist in de KPN iTV app? 

Beste Denise, 

Ook bij ons zijn deze opnames ineens weg!! 
Dinsdag stonden ze nog in de lijst, we hebben toen 8 gekeken. Wel stonden ze toen ineens niet meer als groepje bij elkaar, maar waren het drie losse opnames.

vandaag wilde  we verder kijken en zijn de opnames weg! 
zowel via tv ontvanger als via de app.

ik hoor graag wat de oplossing is!

Groet, Mirte

 

Reputatie 7
Badge +17

@Thoman Het forum is een openbare plek voor en door KPN klanten. Een plek waar klanten vooral elkaar helpen. Komen jullie er samen niet uit? Dan springt een moderator, zoals ik, bij. Wij helpen graag, maar kunnen dit alleen als jij ons helpt.

Ik weet niet wat jij ziet, hoe jij het ervaart. Om de situatie duidelijker te krijgen, stel ik je vragen. Het helpt mij, als je deze vragen beantwoordt.

 

Maar goed, ik heb het even in het team gevraagd. Mijn collega's herkennen dit signaal. Mijn collega @Marcia_ geeft aan dat bij haar aflevering 9 en 10 apart stonden. Ook collega @Erik_ geeft aan dat 9 en 10 bij hem los staan.

Ik wil je daarom nogmaals vragen om te controleren of aflevering 9 en 10 bij jou niet ook los staan. Dus niet bij de rest van de afleveringen in het lijstje, maar los in de lijst van opnames.

Je kunt dit het beste controleren via de tv-ontvanger. In de KPN iTV app zie je niet welke afleveringen het zijn.

@Denise_ 

zoals ik in een eerder reactie al aangaf had ik hetzelfde probleem. Waarbij ze eerst inderdaad los in de opnames stonden, en later helemaal weg waren.

inmiddels heb ik ze gelukkig kunnen terugkijken via: https://www.kijk.nl/programmas/dan-browns-the-lost-symbol

succes allemaal!

Heel raar, bij mij zijn aflevering 3 en 4 verdwenen! Net nu ik eraan was begonnnen!

Reputatie 2

Heel raar, bij mij zijn aflevering 3 en 4 verdwenen! Net nu ik eraan was begonnnen!

Dat was bij mij ook zo. :( Dan mis je ineens een hoop bij zo’n serie! :/

 

En zoals de rest ook al noemt, 9 en 10 stonden bij mij ineens als losse afleveringen.

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb de serie zelf niet opgenomen, dus kan het niet zelf controleren. Maar collega's geven aan dat aflevering 3 en 4 bij hun ook missen.

Nu is komt het vervelende: Opnames kunnen we helaas niet herstellen. Helemaal nu aflevering 3 en 4 al langer dan een maand geleden op tv waren.

Ik ben bang dat jullie op zoek moeten naar een andere manier om The Lost Symbol alsnog te bekijken, sorry.

Reputatie 2

Ja dat had ik wel verwacht. :( Ik ben inmiddels ook klaar met de serie kijken, op die 2 afleveringen na.


Maar bij Young Sheldon mis ik dus ook afleveringen (ik had zelf ook een topic aangemaakt over dit probleem). Misschien bij meer series, maar dat heb ik nog niet zo in de gaten.


Ik snap dat opnames die weg zijn, ook niet terug te halen zijn. Maar waar komt dit probleem dan door? Dit is namelijk niet de eerste keer. Vorig jaar heb ik dit probleem ook gehad bij verschillende series. En nu weer. Dat is wel mooi klote, ik neem ze niet voor niks op. :/
Dus ik vraag me vooral af, wat gaan jullie doen aan dit probleem?

Reputatie 7
Badge +17

@Fiepje Ik heb jouw laatste vragen toegevoegd aan het laatste bericht in jouw eigen topic. We gaan er daar verder op in.

Reputatie 2

Oke dankjewel!