Beantwoord

opnemen

  • 27 March 2020
  • 4 reacties
  • 156 keer bekeken

Is er een mogelijkheid om de geplande opnametijd te veranderen?

Dit omdat het vaak voorkomt dat bij de Belgische zenders het voorgaande programma uitloopt tot 20 min

en daardoor het op te nemen programma niet volledig opgenomen is.

In de vorige eeuw had ik een vcr die dat wel kon,dus verwacht ik dat in deze tijd dat het zeer eenvoudig zou moeten kunnen.

 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 5 April 2020, 13:50

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Sparkey. Helaas is dat niet mogelijk. Een opname start altijd 5 minuten van te voren (tijd van de gids). Onze programmagids wordt gevuld met de informatie die wij van de zenders krijgen. Je kan wel de uitzending ervoor voor de zekerheid ook opnemen. 


 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Sparkey. Helaas is dat niet mogelijk. Een opname start altijd 5 minuten van te voren (tijd van de gids). Onze programmagids wordt gevuld met de informatie die wij van de zenders krijgen. Je kan wel de uitzending ervoor voor de zekerheid ook opnemen. 

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat jouw vraag is beantwoord. Als je toch nog vragen hebt, dan weet je ons te vinden!:relaxed:

Ik zou graag op mijn tv willen opnemen maar dat lukt niet , kan ik dat bestellen?

Hoi, @Rachelle7 , welkom op het forum :slight_smile:

Het telt als zenderpakket.

Je kunt het bestellen via "zenderpakketten” onder "mijn service” via de decoder.

of via MijnKPN (Thuis adres)

Reageer