opnemen lukt niet

  • 28 October 2020
  • 12 reacties
  • 76 keer bekeken

Badge

Ik krijg geen optie in het menu om te kunnen opnemen…. terwijl bij pakketinstellingen staat dat het er aan is toegevoegd. abo nr **

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy en toegevoegd aan je Forumprofiel


12 reacties

Reputatie 4
Badge +5

Hi @Walter Haaren, welkom op het forum! Wat vreemd dat je de optie niet krijgt. Via Menu → Opnemen zou het moeten lukken. Is het inmiddels wel gelukt?

Badge

Bedankt voor de reactie, Moderator… Ik heb geen optie OPNEMEN in mijn menu!??

Badge

En ik heb ook nog E 25,- eenmalige (aansluit?)kosten op de eerste factuur, terwijl dat GRATIS wordt aangeboden bij deze abo-vorm…. ik denk dat er iets hélemaal verkeerd is gegaan bij het orderverwerken….

 

Reputatie 4
Badge +5

Heel gek! Ik ga dit achter de schermen allemaal even controleren. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Badge

Profiel is ingevuld.

Reputatie 4
Badge +5

Dank je wel! Ik ben op onderzoek uitgegaan en er blijkt een probleem te spelen dat orders voor extra zenderpakketten soms vastlopen. Dit is ook helaas bij jouw order aan de hand, deze had op 27 oktober al afgerond moeten zijn. Doordat het in de wacht staat, kan ik ook geen nieuwe order voor je doorvoeren. Ik heb doorgespeeld naar de technische dienst. Zij gaan ermee aan de slag zodat de order doorloopt en Opnemenpakket voor je aan staat. Het is goed om te weten dat je het pakket pas op je factuur verschijnt als de order is afgerond en je er gebruik van kan maken. Het is dus nu even afwachten totdat de technische dienst het heeft opgelost!

Badge

Hallo Job/moderator, bedankt voor het duidelijke en verklarende bericht. Blijft nog dat ik de eerste factuur reeds heb gekregen met daarop onterechte eenmalige kosten. Maar ik zie de hersteloperatie(s) vanzelf tegemoet.

Tot zover bedankt Job. Groetjes,

Walter

 

Reputatie 4
Badge +5

Sorry, je had inderdaad ook de aansluitkosten van € 25,- genoemd. Ik zie het ook terugkomen in de bevestigingsmail verstuurd op 23 september, daarom is het in rekening gebracht. Waar had je gelezen dat het gratis zou worden aangeboden? Dan ga ik even op onderzoek uit.

Badge

Mobiel.nl heeft mij dit beloofd (of doen geloven?). Zie bijgaand contract

 

Badge

Sorrie verkeerde document

Badge

Ik heb inderdaad twee dingen door elkaar gehaald. Staat idd in de KPN-bevestiging. In orde.

Reputatie 4
Badge +5

Ah top dat je zelf het antwoord al gevonden hebt! De technische dienst is nog bezig met je Opnemenpakket, ik hoop dat ze snel een oplossing vinden. Sorry dat het even duurt!

Reageer