Beantwoord

Opzeggen

  • 1 January 2021
  • 5 reacties
  • 176 keer bekeken

I

icon

Beste antwoord door RBxx 1 January 2021, 16:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Was gezellig gister?

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @MarioA , jammer dat je wilt opzeggen. Is er een probleem waar we je nog bij kunnen helpen? Anders vind je hier alle benodigde informatie: Opzeggen | KPN.com

Reputatie 7
Badge +20

Ja, erg jammer dat @MarioA er verder niets bij zet.

Hallo, ik wil KPN niet opzeggen, maar het Ziggo Sport Totaal pakket, ik heb dit via de tv geprobeerd, daar krijg ik een foutmelding, ik heb dit via internet geprobeerd, daar krijg ik de melding van een technische storing, ik heb het gistermorgen via de chat geprobeerd, daar gaven ze aan dat ze dit voor mij uit gingen zetten, maar tot op heden heb ik nog gewoon het Ziggo Sport Totaal pakket, en betaal ik gewoon door voor iets wat ik niet meer wil, ik vraag mij af of ze bij KPN zelf wel weten dat dit probleem er is, en of er überhaupt wat aan gedaan wordt.

Reputatie 7
Badge +20

Iedereen had de laatste week Ziggo sport, die was een week gratis van KPN.

Kijk op de volgende factuur of het er nog op staat.