Goedenavond,
ik zat zojuist op kpn.com te kijken wat de kosten zijn van diverse internet+tv abonnementen. Ik ben nu al geruime tijd klant van KPN en wilde graag een 4K ontvanger en eventueel het daarbij behorende tv pakket proberen. De medewerker die ik aan de lijn had vertelde mij dat hij dit niet zo voor mij kon aanzetten, dit omdat ik een verouderd abonnementstype heb. Hij kon deze wel omzetten naar een nieuw type, alleen ging mij dat 6,- pm meer kosten en daar kwamen de kosten van 4K nog eens bij. Ik zou dus 8,50 pm gaan betalen voor iets wat maar 2,50 meer zou moeten kosten? Nu zag ik net wat een nieuwe klant voor het zelfde abonnement als wat ik nu heb moet gaan betalen, zonder dat hier kortingen aan toe zijn gevoegd. Hoe kan het zo zijn dat ik nu al meer moet betalen voor een zelfde product wat jullie voor een ander bedrag aanbieden aan andere klanten? En hoe kan het zo zijn dat ik als vaste klant ook nog eens 6,- extra zou moeten betalen om überhaupt de mogelijk tot een 4K abonnement te krijgen? Jullie bieden zaken aan die blijkbaar voor vaste klanten niet gelden? Iemand die jaren verbonden is aan jullie bedrijf moet maar meer betalen als jullie adverteren op de website?
ik vind dit echt een kwalijke zaak en hoop dat jullie hier een goede uitleg voor kunnen geven.
Beste antwoord door Faabke
Bekijk origineel