Vraag

Overgestapt naar TV+, maar totaal niet tevreden: beeld en geluid vallen steeds weg

  • 2 October 2023
  • 2 reacties
  • 41 keer bekeken

Ik heb sinds kort kpn+ tv maar ik ben er totaal niet blij mee! Heb spijt van mijn overstap van interactieve t  naar kpn+

In het begin ging het goed.  Maar nu heb ik er tekens problemen mee... beeld  en geluid vallen weg en komen weer terug om vervolgens weer weg te vallen en weer terug te komen... er is niet naar te kijken. Een lap middel is een dat werkt niet eens altijd.  De online tool doorlopen. Kastjes resetten ... of/ en modem. Stroom eraf.…

En dit helpt dan voor de periode dat de tv aan is.  Als ik deze dan weet uit zet... en later of de volgende dag aan heb ik weer dezelfde problemen... het is echt DRAMA!

KPN ik wil  een oplossing en geen lapmiddel!

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt


2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

@Pauline79 

Op een forum helpen vooral klanten elkaar.😉😊

 

Hoe is de Sagacom DIW7022 (KPN tv+ box) verbonden met de Experiabox of Box12?  (of te wel, wat zit daar allemaal tussen)

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Pauline79 en welkom hier op ons forum.

Heel erg jammer om te lezen dat je zoveel problemen ervaart met tv+ maar goed dat je ook via deze weg aan de bel trekt. 

 

@Pauline79

Op een forum helpen vooral klanten elkaar.😉😊

 

Hoe is de Sagacom DIW7022 (KPN tv+ box) verbonden met de Experiabox of Box12?  (of te wel, wat zit daar allemaal tussen)

Dit is waar ik in eerste instantie ook benieuwd naar ben. En wat heb je zelf allemaal al geprobeerd om dit probleem te verhelpen?

Reageer