Vraag

Past de netvoeding van de motorola ook op de arris?

  • 24 January 2022
  • 19 reacties
  • 184 keer bekeken

Goedenavond. 

Wij zijn overgestapt van de motorola 1853 VIP naar de Arris 2952 Vip. 
Waar we geen rekening mee hebben gehouden is de wijziging van de uitvoering van de adapter.
Die past nu niet meer in het stopcontact achter onze tv (dmv een ruimtebesparende haakse stekker)

Past de netvoeding van de motorola ook op de arris? Dan zou ik graag het ‘oude’ netvoedingsblok retour ontvangen zodat ik mijn haakse stekker (c7) weer kan aansluiten en de boel netjes kan wegbergen


 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

19 reacties

Hoi @Walter26 ,

DE motorola adapter past ook op de arris.Dat kan gewoon.

Maar ik denk niet dat je hem retour kan krijgen.

Heb je hier niet wat aan?

https://www.allekabels.nl/verlengsnoer/109/1077406/euro-verlengkabel.html?gclid=EAIaIQobChMI4LfS-OvK9QIVB-h3Ch04bwhxEAQYASABEgJs4PD_BwE

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Walter26 ,

DE motorola adapter past ook op de arris.Dat kan gewoon.

Alleen ligt die waarschijnlijk al in de recycling bij KPN. Die ziet @Walter26  nooit meer terug denk ik.

Hoi @Walter26 ,

DE motorola adapter past ook op de arris.Dat kan gewoon.

Dank voor de snelle reactie. Iets te enthousiast volgens opdracht de hele zwik ingeleverd dus. Wacht ik nu op iemand van KPN om te reageren voor vervolgactie?

 

Hoi @Walter26 ,

DE motorola adapter past ook op de arris.Dat kan gewoon.

Alleen ligt die bij KPN waarschijnlijk al in de recycling. Die ziet @Walter26  nooit meer terug denk ik.

mmm...dat zou balen zijn. 

Reputatie 5
Badge +5

@Walter26 

Denk dat je sneller weer aan zo'n kabel komt door de door @martijn197108  gegeven link aanklikt en bestelt. 

Ik zie nu dat de door mij gelinkte stekker niet haaks is.

Is dit niet wat @Walter26 ?

https://www.topshop.nu/vb-verlengsnoer-haakse-stekker-aan-uit-schakelaar-3m-zwart

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @Walter26, zoals hier al is aangegeven past de adapter van de Motorola ook in de nieuwe ontvanger. Als moderator heb ik de mogelijkheid om gratis een stroomadapter voor het Motorola type naar je toe te sturen. Als dat nog nodig is, vul dan jouw profiel in en geef hier in het topic even een seintje. 

Goedemorgen @Walter26, zoals hier al is aangegeven past de adapter van de Motorola ook in de nieuwe ontvanger. Als moderator heb ik de mogelijkheid om gratis een stroomadapter voor het Motorola type naar je toe te sturen. Als dat nog nodig is, vul dan jouw profiel in en geef hier in het topic even een seintje. 

Beste Jeroen,

 

Dank voor de reactie. Als die netvoeding dezelfde is als ik recent heb ingeleverd, heel graag. Met zo’n netvoeding waarop je een losse stroomkabel kunt aansluiten. Want daar heb ik m'n haakse stekker dan weer voor. Profiel is aangevuld.

Door de tijd heen zijn er twee types adapters geleverd bij de vip1853, @Jeroen_dB weet je welke je kan opsturen?

 

Reputatie 7
Badge +19

Het zal het meest recente artikel zijn dat opgestuurd wordt. Ik heb verder geen idee hoe dat ding er precies uitziet. Ik klik gewoon aan: Stroomadapter Motorola 1853 versturen en dan gaan ze in het distributiecentrum aan de slag. 

Er komt in ieder geval een adapter voor de 1853 jouw kant op @Walter26 

Het zal het meest recente artikel zijn dat opgestuurd wordt. Ik heb verder geen idee hoe dat ding er precies uitziet. Ik klik gewoon aan: Stroomadapter Motorola 1853 versturen en dan gaan ze in het distributiecentrum aan de slag. 

Er komt in ieder geval een adapter voor de 1853 jouw kant op @Walter26 

bijzonder dat jullie die uberhaupt nog hebben…

@Walter26 ,Laat je weten of het de juiste is?

Anders is deze stekker de oplossing:

Ik zie nu dat de door mij gelinkte stekker niet haaks is.

Is dit niet wat @Walter26 ?

https://www.topshop.nu/vb-verlengsnoer-haakse-stekker-aan-uit-schakelaar-3m-zwart

 

Het zal het meest recente artikel zijn dat opgestuurd wordt. Ik heb verder geen idee hoe dat ding er precies uitziet. Ik klik gewoon aan: Stroomadapter Motorola 1853 versturen en dan gaan ze in het distributiecentrum aan de slag. 

Er komt in ieder geval een adapter voor de 1853 jouw kant op @Walter26 

Goed dat er actie is. Foto 1 uit bericht van @martijn197108 moet het zijn. Met de adapter van foto 2 schiet ik niks op

Goed dat er actie is. Foto 1 uit bericht van @martijn197108 moet het zijn. Met de adapter van foto 2 schiet ik niks op

Mijn vermoeden is dat de adapter van foto 2 het gaat zijn,Ik heb hier namelijk destijds 2 motorola´s gehad,Degene die het oudste was had de adapter van foto 1 en de nieuwere van foto 2.

Maar we wachten het wel af.

De voorspelling kwam uit, ik heb de adapter ontvangen die voor mij geen oplossing biedt. Bij de lokale kpn winkel gevraagd, ook niks.

Handyman wilde gaan knippen en solderen. Wordt 'm ook niet.

Valt het na te vragen bij de afdeling waar de goederen retour komen?

 

Valt het na te vragen bij de afdeling waar de goederen retour komen?

De Motorola V2 adapters worden er nog uitgevist want die zijn ook bruikbaar voor de Arris,maar de adapter die jij zoekt gaan naar een recycling bedrijf.

https://link.marktplaats.nl/m1797065279?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons

Hier zit jouw adapter bij.Je kan deze eventueel kopen.

Als je wilt kan je dan je gekochte ontvanger plus de adapter van @Jeroen_dB terugsturen.

@Walter26 : Is het inmiddels opgelost?

@Walter26 : Is het inmiddels opgelost?

Jawel, op ebay de Motorola gevonden, besteld en inmiddels in huis. Blij dat ik het uiteindelijk zelf heb kunnen oplossen