Beantwoord

pathe thuis

  • 24 October 2020
  • 4 reacties
  • 2440 keer bekeken

Sinds de nieuwe update van KPN kan ik de pathe thuis app niet meer vinden. Voorheen hadden wij deze wel. Ook bij apps kan ik geen nieuwe app zoeken.

icon

Beste antwoord door Heine 29 October 2020, 14:36

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +10

Hallo Sjef, 

Bedankt voor je reactie op ons Forum. Op de KPN tv-ontvanger is geen Pathé Thuis App beschikbaar, vóór de update van de tv-ontvanger was die er ook niet. 

Ik zal het nog wat verder toelichten. Je hebt een Smart TV, en je hebt een tv ontvanger van KPN. Beide hebben apps. Alleen, ze hebben niet dezelfde apps. 

Jouw Smart TV heeft mogelijk een app voor Pathé Thuis. Om die te kunnen gebruiken moet je TV zelf ook met internet verbonden zijn en heb je de afstandsbediening van de TV zelf nodig. Als je dan op de Smart Hub knop drukt krijg je de optie om (o.a.) die app te openen. Je kan eventueel navraag doen bij de fabrikant van de tv, als een App die eerder wel beschikbaar was nu niet meer beschikbaar is. Het verdwijnen van een App op je Smart TV heeft in ieder geval niet iets met een update van de KPN tv-ontvanger te maken. 

De KPN tv ontvanger had en heeft dus géén Pathé Thuis, wel Netflix en YouTube. Je kunt deze, en meer, apps vinden via Menu > Apps op TV, of via kanaal 200 (Netflix) of 201 (YouTube). 

Hallo Heine,

Bedankt voor je antwoord. Echter ben ik het niet eens met je. Voor de update weet ik 100% zeker dat ik met de tv-ontvanger en de KPN afstandsbediening op mijn Smart tv de Pathe thuis app aan kon. 

Na de update is deze verdwenen geweest. Daarnaast heb ik nog nooit de afstandsbediening van mijn TV gebruikt gehad. 

Kan het te maken hebben met het feit dat wij een nieuwe KPN router hebben gekregen, ongeveer een maand geleden? Onze oude (witte) router was defect en ze hebben er een nieuwe (zwarte) geplaatst. 

Sinds dat deze is geplaatst is onze wifi in huis ook slechter geworden. 

Alvast bedankt. 

 

 

Reputatie 5
Badge +10

Dag Sjef, 

Zoals ik aangaf is en was Pathé Thuis niet via onze tv-ontvanger beschikbaar, en is er dus ook geen sprake van een update of een modemwissel waardoor dit verdwenen zou zijn. Het was er simpelweg niet. Je mag dit uiteraard anders zien, maar daar kan ik je helaas niet verder mee helpen. 

Wanneer je problemen ervaart met de Wifi verbinding, raad ik je aan om de Wifi Manager servicetool te volgen. In dit topic kan ik je daar verder niet mee helpen, start eventueel daar een nieuw topic over. 

Reputatie 7
Badge +20

Ik denk dat je een smart TV hebt.

In de apps van je Smart TV kan je hem zo wie zo vinden.

Niet op de KPN IPTV decoder.

Reageer