Beantwoord

Pluspakket staat aan maar ik heb de zenders nog steeds niet

  • 8 December 2020
  • 9 reacties
  • 51 keer bekeken

Bij mij staat het pluspakket nu een maand aan, ik heb nog geen dag de toegevoegde zenders gehad?

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Denise. 11 December 2020, 15:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Ik heb nu volgens de facturen al een maand een pluspakket, uit de aanbieding. Tot op heden nog geen moment enige zender kunnen ontvangen?

 

Hoe kan dit?

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @R Hwijk,

Gebruik je momenteel wel de goede zenderlijst? Als je een eigen zenderlijst gebruikt zal je namelijk zelf de pluspakket zenders moeten aanvinken om zichtbaar te laten worden. 
Als bovenstaande niet het geval is, heb je de ontvanger al eens helemaal stroomloos gemaakt en opnieuw laten starten? 

ik gebruik geen eigen zenderlijst en heb de ontvanger al meerdere keren uitgezet.

 

Reputatie 7
Badge +20

Heb je ze misschien verborgen?

Probeer ook een simpele reset. De spanning (in de volksmond stroom) eraf halen voor een minuut. Met de schakelaar achterop. En daarna aanzetten en laten opstarten.

Welke KPN IPTV decoder heb je? 

Helaas ook deze oplossing werkt niet. Had ik zelf ook al geprobeerd….

decoder VIP1903

Reputatie 7
Badge +20

VIP 1903 is al een hele oude decoder.

Deze kan je omruilen bij KPN.

Ik denk dat het probleem daarna opgelost is. 

Reputatie 4
Badge +6

Hi @R Hwijk ,
Welkom op het forum. Via deze link zou je ook zelf moeten kunnen omruilen. Laat je weten of het gelukt is?

Werkt.

Reputatie 4
Badge +6

Top:ok_hand_tone2: , geniet van je nieuwe ontvanger :nerd::slight_smile: .