Vraag

Preventelregistratie niet verwijderd

  • 11 February 2020
  • 5 reacties
  • 161 keer bekeken

Ik heb mijn KPN abonnementen (Internet/TV / mobiel) reeds in Augustus 2019 opgezegd

Reden van opzegging is het feit dat ik mijn zakelijke mails van mijn KPN mail.nl niet kan meer kan openen en goedkoper kan werken via andere provider met sneller internet

ik ben geen wanbetaler of slechte klant van KPN

KPN heeft mijn KPN rekeningen altijd goed kunnen incasseren van mijn zakelijke rekening

eventuele boete voor vroegtijdig beëindiging kon ook van mijn zakelijke rekening geïncasseerd worden

Tot mijn verbazing werd ik door KPN geïnformeerd dat ik mijn rekening nummer heb veranderd, naar een reeds opgeheven rekening

Ik heb KPN geïnformeerd om mijn rekeningen te blijven incasseren van mijn zakelijke rekening omdat niets geïncasseerd kan worden van een reeds opgeheven rekening.

KPN weigert hieraan gehoor te geven.  Hierdoor heeft KPN mij een negatieve registratie bij PREVENTEL gegeven.

Iedere maand informeer ik bij KPN wat ik nog moet betalen om PREVENTEL registratie weg te nemen en iedere maand informeert KPN mij dat ik nog 3 rekeningen van totaal 102 euro moet betalen.

Iedere maand betaal ik "openstaande" rekening direct , maar KPN weigert onterechte PREVENTEL registratie weg te nemen en op te schonen

Deze maand heb ik weer bij KPN geïnformeerd .. en weer informeert KPN mij dat ik nog  3 rekeningen van totaal 102 euro moet betalen.

Zodra deze betaald zijn zou PREVENTEL registratie weg gehaald worden

Ik zal jullie volgende maand weer informeren , wat KPN mij weer informeert betreft openstaande " rekening, terwijl ik reeds 6 maanden geen gebruik meer maak van KPN diensten

Hieronder een bewijs dat ik in februari 2020 weer aan KPN heb betaald

Wanneer stopt KPN met het geven van rekeningen , terwijl KPN abonnementen reeds zijn beëindigd ?

en waarom wil KPN niet de onterecht gegeven PREVENTEL registratie weg laten halen ?

*

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

C.M.R. Mirrer *  beeindiging  abonnement *

laatste betaling. -   reeds 6 maanden geen gebruik van KPN producten


*Admin: reactie aangepast i.v.m. privacygevoelige gegevens.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Ik ben geen wanbetaler en toch heeft KPN mij onrechtmatig en onterecht geregistreerd bij PREVENTEL. dit heeft geleidt tot schade. . ik heb reeds 6 maanden geleden mijn KPN abonnementen opgezegd en 6 maanden geen gebruik meer gemaakt van KPN diensten en iedere maand informeer ik wat er open staat en betaal ik direct. KPN blijft mij iedere maand informeren dat ik nog de nieuwe maand moet betalen en 30 euro van mobiel die ik reeds maanden heb opgezegd en niet gebruik.  Wanneer wordt mijn abonnement echt beeindigd en wanneer wordt de negatieve PREVENTEL registratie door KPN gecorrigeerd.  Vandaag heeft KPN mij weer geinformeerd dat als ik openstaand bedrag van 102 euro betaal de PREVENTEL registratie wordt weg gehaald. Ik heb vandaag dus weer betaald aan KPN. ik zal over 2 weken weer informeren wat er nog open staat, terwijl ik reeds maanden geen gebruik van KPN maak en toch iedere maand betaal.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Reputatie 7
Badge +21

Goedenavond @HollandiaKPN, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht.

Zoals ik het begrijp is het al een vervelende situatie sinds augustus vorig jaar.. en gaat het er je nu om dat je van die Preventel registratie af komt. Omdat wij als klantenservice niet alles kunnen inzien, wat betreft betalingen (alleen als ze binnen zijn gekomen, niet of ze onderweg zijn..) is het voor mij niet meer overzichtelijk wat nu wel en niet nog openstaat qua bedrag en facturen. 

Ik wil je ten zeerste aanraden om contact op te nemen met 0800-0402 en te vragen naar de afdeling Collections. Zij kunnen dit namelijk wel exact inzien en je aangeven welke stappen er nu gewenst zijn om het zo snel mogelijk op te lossen!

Beste KPN

Bedankt .. eindelijk reactie van KPN .  eigenlijk kan er niets open staan. daar ik reeds maanden geen gebruik maak van KPN producten.  en KPN had van mijn zakelijke rekening kunnen incasseren . Ik had KPN opgezegd in augustus 2019 via chat (Martin)   mede omdat ik mijn zakelijke mails op mijn KPN mail sinds een jaar niet meer kan ontvangen waardoor ik omzet en opdrachten heb gemist.

ik bel iedere maand naar KPN om te vragen wat er nog open staat en betaal direct (November ,december 2019 , Januari 2020) met de bedoeling om onterechte PREVENTEL registratie weg te halen. steeds als ik KPN bel, staan er weer 3 nieuwe rekeningen open

KPN medewerkster Mariska *** heeft mij op 11 Februari 2020 geinformeerd dat ik  weer nog 3 rekeningen moet betalen van totaal 108 euro.  Deze heb ik direct op 11 februari 2020 betaald

Op advies van KPN medewerkster Naomi *** heb ik op 11 Februari 2020  mijn betaalbewijzen naar “opzeggen@kpn.com verstuurd .  Ik zal contact opnemen met 0800 0402 en verwacht dat Collections mij weer gaat informeren dat er weer nog 3 rekeningen open staan. Graag hoop ik op een correcte afwikkeling van deze zaak, waarbij schade is ontstaan. en zal Forum blijven informeren.

Met vriendelijke groet

Claude Mirrer

***

 

Admin: persoonlijke gegevens verborgen i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +30

Beste Claude, ik ben erg benieuwd of Collections met je mee heeft kunnen kijken. Voor zover ik op dit moment kan zien, staat er nu niets meer open. Ik ga er dan ook vanuit dat het verder in orde gaat komen! Mochten we nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?

Beste Marcia.  Ik had vandaag niet de mogelijkheid om collections te contacteren i.v.m werk. Net als iedere maand wordt ik na mijn betaling door KPN geïnformeerd dat er niets open staat en PREVENTEL registratie wordt weg gehaald.  Maar als ik over 3 weken weer naar KPN zal bellen , zal KPN mij weer informeren dat dat er nog een maand termijn open staat en nog wat van mijn reeds beëindigde mobiel abonnement.  Ik zal iedereen over KPN blijven informeren