Probleem met afspelen opname: lang leve de liefde

  • 21 December 2020
  • 19 reacties
  • 380 keer bekeken

 

Iemand hier mee bekend heb ik sinds kort bij ingepland programma lang leve de liefde rechtsreeks opnemen lukt wel andere mislukt continue

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

19 reacties

Reputatie 2

Dag,

 

al een tijd loop ik tegen het probleem aan dat als ik een programma opneem en ik 10 minuten later begin met kijken hij hem niet kan vinden op de server. Dit was eerder nooit een probleem maar de laatste weken is het huilen met de pet op bij KPN! Updaten en resetten hoeft niet, heb net een nieuwe ontvanger aangesloten.

Admin: topic samengevoegd

Herkenbaar. Ik heb t ook met lang leve de liefde, al sinds 3 afleveringen. Ben er nog niet achter wat de oplossing is

Ik heb precies zelfde probleem sinds vorige week. Echt heel vervelend!

Idem dito. Sinds vorige week bij 'lang leven de liefde. Overige programma's lukt wel.

Ik heb precies hetzelfde, begin echt te balen van KPN. 

@kpn: graag een reactie!

Reputatie 1

Ik ook ja eerst pakte die wel 1 afl maar nu ook niet meer ? Volgens kpn had de code te maken met uitzend rechten ??

Reputatie 1

Hh van maandag kon ik wel kijken ! (Opgenomen)

Sinds het nieuwe interface is uitgerold gaan serie opnames herhaaldelijk niet goed. Sommige gaan prima, maar anderen willen niet. Ik zie twee verschijnselen: 

  1. Er wordt simpelweg niet opgenomen (zoals bij Married at First Sight Australia).
  2. Er wordt wel opgenomen maar als je een aflevering afspeelt krijg je altijd een foutmelding (zoals bij Lang Leve de Liefde).

Ik heb al twee keer de software opnieuw gelaten op de STB, niets helpt. Dezelfde opnames 1 voor 1 werkt prima.

Hebben meer mensen hetzelfde probleem? Komt er snel een oplossing?

Admin: topic verplaatst naar bestaand topic

Hallo, 

Sinds een paar dagen het zelfde probleem hier.

RW

Admin: post verplaatst

Ik heb precies hetzelfde.kan de opname van lang leve de liefde niet kijken op de iPad.krijg ook steeds een foutmelding?? Erg vervelend🤨

Jammer dat kpn nog steeds geen reactie hier op geeft. Normaal speuren ze internet af op berichten. Nu in hun eigen charme blijft het erg stil!

Reputatie 7

Hallo iedereen, welkom op het forum voor de nieuwe leden hier :)

Momenteel hebben we het helaas best druk waardoor jullie vraag even is blijven liggen. Sorry daarvoor! Ik zie dat jullie soortgelijke problemen ervaren bij het afspelen van een opname: foutcode: STB - Zap
Ik lees in een aantal posts dat het vooral met het programma: Lang Leve de Liefde voorkomt. Zijn er ook nog andere opnames waarbij het afspelen niet lukt? 

Willen jullie je forumprofiel voor de zekerheid invullen met: naam contractant, postcode + huisnummer, klantnummer en mobiel nummer? Dan kunnen we dit laten onderzoeken. Dank alvast :)

Als ik het nu opneem krijg ik niks meer te zien bij opgeslagen programma’s.Het programma ervoor en erna wel.alleen lang leve de liefde neemt niet op.??

Reputatie 7

Hallo @Flimflam en @JAPT ik heb jullie berichten hiernaartoe verhuist. Hier zijn meer meldingen over opname problemen. Ik heb daarom de titel van dit topic ook gewijzigd, aangezien de rode draad hier is dat Lang Leve de Liefde bij jullie niet kan worden afgespeeld.

Voor iedereen die zich hier heeft gemeld. Kunnen jullie mij helpen aan informatie zodat we het verder kunnen onderzoeken? Wat we nodig hebben:

  • Waar zie je de foutmelding? (keuze uit: tv-ontvanger, online tv.kpn.com of via de iTV app)
  • Neem je de opname per stuk of seriematig op?
  • Welk programma gaat het? (nog niet iedereen heeft dat aangegeven)
  • Kijk je online via web of app: welke foutmelding krijg je?
  • Vul ajb je forumprofiel in: postcode + huisnummer, klantnummer, naam contractant etc. zodat we je iTV gegevens kunnen vinden

Ik zie graag jullie reacties tegemoet zodat we aan een oplossing kunnen werken, bedankt alvast :)

Badge

Zo loket nummer 3, waar ik met dit zelfde probleem heen wordt gewezen……

inplaats dat ze het probleem, wat een half jaar geleden ook al bekend was, eens gaan oplossen bij kpn, verwijzen de moderators je naar een verzamel topic, dit terwijl er al een verzamel topic was(een half jaar geleden), maar die sloten ze, omdat zich niemand meer aansloot met dit opname probleem met de genoemde foutmelding!

wat raar dan, dat zich nu al weer een hoop mensen zich hier melden met dit zelfde probleem!

 

maar goed, ik heb dit probleem ook al weer een paar weken, net als de traagheid van het opname menu/ tv gids…..maar ook dit probleem kennen ze bij kpn, en zeggen dan doodleuk…..we moeten wachten op een update, maar ondertussen betalen wij wel voor deze niet goed werkende zooi!

ben er inmiddels helemaal klaar mee, en wacht dit nog even af, voor ik de overstap ga maken naar de concurrent…..to be continued!

Reputatie 7
Badge +15

@Hans-h Wat vervelend dat je steeds doorverwezen wordt. Voor wat betreft de opname problemen voor Lang leve de liefde ben je hier in ieder geval goed. 

Heb je voor deze situatie dan ook de mogelijkheid de vragen van Nadia te beantwoorden? Deze informatie is waardevol en helpt ons zoeken naar een oplossing! 

Voor wat betreft de traagheid van het menu heb je helaas gelijk, deze problemen zijn bekend en dat het probleem met de nieuwe update opgelost zouden moeten zijn ook. 

De problemen van een half jaar geleden waar je op doelt zou opgelost moeten zijn, of ervaar je ook opname problemen met andere programma's? 

Badge

Beste Rutger,

jij bent de 4 de persoon van kpn die ik spreek, en was niet van plan mijn verhaal nogmaals te gaan herhalen, over het probleem van opname series!

wel kunnen opnemen via je iPad ( iTV-online), maar niet via de normale manier, vind dit maar een raar verhaal….. kpn los dit op!

Reputatie 7
Badge +20

We willen dit inderdaad graag oplossen @Hans-h :slight_smile: Dit verzameltopic hebben we aangemaakt zodat we alle klachten van mensen over de problemen met het opnemen van Lang leve de liefde kunnen bundelen. Er komen momenteel géén andere klachten binnen over issues met opnemen, het lijkt dus alleen bij dit programma mis te gaan.

Om te kunnen onderzoeken waar dit door komt, hebben we informatie nodig van de klanten die dit specifieke probleem ondervinden op het moment. Vandaar dat we meer informatie vragen. Ik zie dat je een eigen topic over dit onderwerpt hebt aangemaakt waar je de benodigde informatie al uit de doeken hebt gedaan, ik zal alles wat je daar aan hebt gegeven doorsturen naar de mensen die dit in onderzoek hebben!