Beantwoord

Probleem met programma's opnemen

  • 29 October 2020
  • 5 reacties
  • 48 keer bekeken

Op zaterdag 24-10 zijn al mijn opnames verdwenen, evenals alle geplande opnames.

In geplande opnames staan ineens andere programma's.

Ik heb inmiddels meerdere keren alles gewist, en mijn eigen programma's geprogrammeerd, maar dat verdwijnt telkens, en de andere programma's staan er weer in.

Het lijkt haast of er een andere gebruiker op dezelfde opname account zit.

Ik heb inmiddels het wachtwoord gewijzigd, en een reset gedaan van mijn hardware, maar dat alles helpt niet.

Wat kan ik doen?

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 29 October 2020, 15:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Ik lees op het forum dat het te maken zou kunnen hebben met een andere ontvanger die nog op mijn naam geregistreerd zou zijn.

Ik heb inderdaad afgelopen zomer een tweede ontvanger die ik niet meer gebruik, retour gestuurd.

Zou dat de boosdoener kunnen zijn?

En kan daar dan zsm iets aan gedaan worden?

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Marty63, welkom! Dat zou wel ontzettend vervelend en slecht van ons zijn! Heb jij nog maar één ontvanger in huis? Gaat het om serienummer -808 of -715? Dit staat onderop de ontvanger. Ik zie er inderdaad nog twee geregistreerd, dus ik vermoed dat jouw vermoeden correct is. Laat het even weten, dan sloop ik 'm er meteen uit. De opnames ga je daarmee helaas niet terugkrijgen :-(.

De ontvanger die ik nog in bezit heb heeft een serienummer eindigend op -808.

Reputatie 7
Badge +30

De andere meteen eruit gehaald! Mijn excuses voor het ongemak 😞.

Fijn dat het is opgelost iig.

Bedankt.