Vraag

Probleem: 'The media playback was aborted due to a corruption problem or because the media used features your browser did not support'

  • 25 January 2021
  • 7 reacties
  • 509 keer bekeken

Sinds kort kan ik geen preken meer terugkijken. Dit kon voorheen wel. Heb heel het internet afgestruind maar kan niet ontdekken waar dit aan ligt. Heb software geprobeerd te venieuwen, caches geleegd etc. Niets hielp. Heeft iemand zelfde probleem gehad en dat kunnen oplossen?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Pieter, welkom hier. 

Ik ben hier niet helemaal in thuis. Op welk apparaat en hoe precies probeer je dit te bekijken? Op en computer/tablet? In een bepaalde browser? Of losse software? 

Herkenbaar probleem, jammer dat ik hier geen reactie van KPN zie.

Reputatie 7
Badge +24

Herkenbaar probleem, jammer dat ik hier geen reactie van KPN zie.

Hi Pieter, zie mijn eerdere reactie. 

Hi Pieter, welkom hier. 

Ik ben hier niet helemaal in thuis. Op welk apparaat en hoe precies probeer je dit te bekijken? Op en computer/tablet? In een bepaalde browser? Of losse software? 

 

Hoi Alex,

Het is een onvoorspelbaar iets dat zich af en toe voordoet op mijn iMac die draait onder Safari. Geen idee waarom en ook geen idee waarom het later dan weer wel lukt. Vermoed dat het te maken heeft met cookies. Deze worden ieder 24 uur ‘opgeruimd’ maar zoals gezegd het is een onvoorspelbaar iets. Overigens alleen op de iMac, niet op de iPad of de iPhone.

Groet,

Pieter

Reputatie 7
Badge +24

Ik vermoed dat het inderdaad aan de browser ligt ergens, want op de iPad en iPhone gebruik je de app. Ik neem aan dat de iMac helemaal up to date is? Wat gebeurt als je tijdelijk de cookies niet verwijdert voor een paar dagen? En zou je het ook met een andere browser willen testen? Puur om te kijken of het dan ook voorkomt. 

De iMac is inderdaad helemaal up to date. Eergisteren alle cookies verwijderd en as we speak draait het goed. Zal het automatisch verwijderen van cookies een paar dagen uitzetten en kijken wat er gebeurt. Ik heb nog een MacBook met Google Chrome. Zal daar eens gaan kijken hoe het werkt. Na een weekje experimenteren rapporteer ik terug.  

Reputatie 7
Badge +24

Helemaal goed, laat het me weten!Â