Beantwoord

Problemen met afspelen Opnames via smart tv app op LG TV

  • 3 April 2024
  • 8 reacties
  • 64 keer bekeken

Tv kijken via KPN TV app (versie 3.0.22) op mijn LG TV werkt over algemeen goed genoeg, alleen sinds een tijdje kan ik geen opgenomen programma's meer kijken. Live tv kijken werkt wel, maar het afspelen van opgenomen programma's gaat mis met foutmelding "er is een probleem met het afspelen van video". Dit werkt wel gewoon op de tv box, maar dus niet via de app, kan dit opgelost worden?


p.s. Hier geplaatst omdat ik nergens de optie zag om dit probleem rechtstreeks bij KPN support aan te melden?

icon

Beste antwoord door Mark02 26 April 2024, 18:19

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Mark02, welkom! Kun je echt helemaal geen opnames meer bekijken? Of gaat het om bepaalde opnames die het niet doen? Zou je, in dat geval, wat voorbeelden kunnen noemen?

Nee inderdaad geen enkele opname is af te spelen via de LG app. Hij laat zelfs zien waar je gebleven was op settopbox wanneer je zegt afspelen, maar dan wacht icoon van ik ga laden en vlak daarna die melding en dan kan je alleen nog sluiten/terug.

Reputatie 7
Badge +30

Zou je de app eens willen verwijderen, de tv herstarten zodat er geen restjes meer achterblijven, en dan de app opnieuw installeren?

@Erik van KPN Ik heb de app verwijderd, tv helemaal uit (stroom er zelfs af), weer opgestart, app weer geinstalleerd, inloggen en… zelfde issue. Heeft dus niet geholpen helaas.

@Erik van KPN Wat is de volgende stap voor mij om dit op te laten lossen?

Reputatie 7
Badge +30

Excuses, @Mark02! Hmmm, dit is ook niet echt wat ik had verwacht. Heb er ook niet direct een oplossing voor. Zou je jouw forumprofiel willen invullen en reageren als je dat gedaan hebt? Dan kan ik hiervoor een melding aanmaken.

@Erik van KPN Sinds het issue van afgelopen weekend is opgelost (waarbij ik btw ook 2 dagen lang niets kon terugkijken op tv box), doet ook ineens het afspelen vanaf de app van opgenomen programma's het weer. Is die storing toch ergens goed voor geweest en lag dus blijkbaar ergens in die configuratie? Had afgelopen maandag nog wel issue dat er constant haperingen zaten in het afspelen, maar dat lijkt nu ook in orde.

Dus voor nu is mijn probleem verholpen!

 

Reputatie 7
Badge +30

Ha, geluk bij een ongeluk zullen we maar zeggen dan 😄

Reageer