Vraag

Problemen met het opname pakket en geen terugkoppeling

  • 16 October 2020
  • 2 reacties
  • 28 keer bekeken

Na mijn vakantie bleek dat alle programma’s die ik had opgenomen niet in de lijst stonden. In plaats daarvan zag ik de lijst van een paar weken daarvoor, met programma’s die ik al lang verwijderd had.  In het verleden is dit ook een keer gebeurd bij een grote verandering.  Toen werd dezelfde dag het juiste opname lijstje weer terug gezet. Helaas zijn we deze keer twee weken en drie telefoontjes verder en er is niks gebeurd. Er schijnt twee keer een melding naar de technische dienst te zijn gedaan maar er is geen terugkoppeling geweest. 
Vandaag werd zelfs de verbinding verbroken terwijl de dame van de helpdesk contact ging opnemen met de technische dienst. Ik werd niet teruggebeld. 
Kortom ik ben zeer ontevreden over de manier van afhandelen van mijn klacht.  Er wordt gewoon niks aan gedaan. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Sylvia1962 Welkom op het forum. Op dit moment is het erg druk, waardoor een reactie langer op zich laat wachten. 

Ik zoek graag voor je uit wat de situatie is en of er iets is dat ik voor je kan betekenen. Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten als dit gelukt is? 

Dan kan ik je gegevens er bij pakken. 

Reputatie 7
Badge +15

@Sylvia1962 Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!