Vraag

Problemen met (sommige) opnames

  • 28 April 2024
  • 15 reacties
  • 145 keer bekeken

Hallo,

Ik heb nog steeds of weer problemen met sommige opnames. Zo kreeg ik gisteren de serie the Tourist niet ingepland als (Serie) opname en kan ik mijn geplande opnames van Silent Witness ook niet terug vinden terwijl andere geplande opnames wel terug komen in de lijst. Voor vanavond heb ik hetzelfde probleem. Ik heb de STB al eens herstart maar dat werkt ook niet. Iemand een oplossing want ik baal hier wel van; zeker omdat ik the Tourist ook niet kan terugkijken. Veel dank!


15 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Welke KPN tv ontvanger heeft u?

Nou dat is een hele goede vraag: in ieder geval KPN iTV, V10a en STB; HMB2260 V2

Serie opnames gepland in de 14 dagen voor 20 april zullen opnieuw gepland moeten worden. Ook is er kans dat opnames uit die periode verloren zijn gegaan. Gevolg van de storing van 19 op 20 april. 

Dank Peter voor je reactie maar dat is nu juist het probleem; ik krijg deze serie opname niet ingepland. 

Wat gek. The tourist op npo 3 programmeert hier als serie. 

Op welke ontvanger (2952, 5202, 7022, ...) probeer je het?

De 2260 V2, Peter

Bij mij gaat the tourist zaterdag npo 3 ook via de Arris VIP2952 (zelfde software) op serie opname. 

Als het nog niet lukt plaats dan eens een foto van het scherm. 

Hier staat serie opname erbij.

 

Zondag zelfde probleem met ander programma en ik krijg nu deze foutmelding

 

Geen terugkijken mogelijk en ook geen opname mogelijk

 

En Silent Witness stond als opname gepland maar wordt niet meer opgenomen en terugkijken ook niet mogelijk

 

Silent witness moet je opnieuw plannen. Ook planningen zijn door de storing verdwenen. 

Buitenlandse series biedt de nos nooit aan via terugkijken. Die rechten hebben ze niet. Ook niet bij Ziggo bijvoorbeeld. Dat is dus geen storing. 

Meestal kan je ze wel een week terugkijken via npo start 😀.

App in kpn ontvangers, telefoon, tablet, recente* smart-tv met Android-TV,  Samsung en LG. En website npo.nl/start . 😀.

*niet ouder dan 2019.

Reputatie 7
Badge +7

Dat Silent Witness nu niet bij Geplande Opnames staat, kan ook komen omdat a.s. zaterdag sowieso geen afleveringen van die serie in de gids staan (vanwege Dodenherdenking denk ik). Ik heb dat zojuist gecheckt omdat ik zelf ook die serie gepland had.

Ik heb daarom in mijn agenda genoteerd dat ik volgende week ga checken of Silent Witness op 11 mei wel wordt uitgezonden. En of het dan wel bij Geplande Opnames staat.

Reputatie 7
Badge +7

Op de site van BNNVara staat:

Het 26ste seizoen van Silent Witness gaat volgende maand in première bij de NPO: vanaf zaterdag 20 april zie je elke week een dubbele aflevering van de tiendelige reeks op NPO 2 en NPO Start, met uitzondering van 4 mei, want dan staat de film De Bezette Stad geprogrammeerd. 

Hmm. Via Bbc First is zelfs het 27-ste seizoen al uitgezonden. Ik volg het al jaren niet meer via de npo.

Reputatie 7
Badge +7

Dat Silent Witness nu niet bij Geplande Opnames staat, kan ook komen omdat a.s. zaterdag sowieso geen afleveringen van die serie in de gids staan (vanwege Dodenherdenking denk ik). Ik heb dat zojuist gecheckt omdat ik zelf ook die serie gepland had.

Ik heb daarom in mijn agenda genoteerd dat ik volgende week ga checken of Silent Witness op 11 mei wel wordt uitgezonden. En of het dan wel bij Geplande Opnames staat.

Ik heb zojuist de lijst van mijn Geplande Opnames gecheckt. De 2 afleveringen van volgende week zaterdag staan er keurig in. Dat gaat goed dus.

Reageer