Beantwoord

Problemen met TV+: beeld hapert, geluid valt weg, soms stopt het beeld

  • 15 October 2023
  • 8 reacties
  • 561 keer bekeken

Reputatie 1

Wij hebben sinds we enkele maanden geleden zijn overgestapt naar kpn, ook niks dan problemen met tv kijken. Beeld hapert vaak, soms loopt het geluid niet goed, dan stopt het beeld opeens etc etc. Het TV kastje is via kabel rechtstreeks op het modem aangesloten, en na contact met de helpdesk ook al een keer vervangen. Het gebeurd zowel met ons eigen modem, als met de experiabox van kpn. Het lijkt echt heel veel op een capaciteitsprobleem. In de avond uren is het ook aanzienlijk erger dan bijvoorbeeld overdag. Telefonie en internet gaat wel als een speer. Aan de verbinding ligt het zeker niet!

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 18 October 2023, 15:17

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Jackvg. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je problemen ervaart met het beeld en geluid. Je geeft hierboven aan dat er al apparatuur is vervangen. Is de ExperiaBox of Tv-ontvanger vervangen? Heb je de tv-ontvanger al eens een “frisse start” gegeven? Wellicht verhelpt dit het probleem al. Als dit niet het geval is wil ik je vragen om jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter te laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. 

Reputatie 1

Bij deze de gegevens aangevuld. Samen met de helpdesk heb ik het TV kastje al meerdere malen een volledige reset gegeven. Het is het TV kastje dat daarna ook vervangen is geworden, echter maakte dit geen enkel verschil. De experiabox is niet vervangen, maar deze gebruiken we vanwege de vele beperkingen niet. Wel heb ik deze als test enkele weken alsnog aangesloten, maar ook hier geen verschil. Momenteel lijkt het iets beter te gaan, maar elke avond blijft het beeld toch steeds nog hier en daar even stil staan,

Reputatie 7
Badge +21

Wat goed om te lezen dat het op dit moment iets beter lijkt te gaan. Ik heb geprobeerd om jouw verbinding door te meten vanuit hier, helaas is dit niet mogelijk wanneer er geen ExperiaBox is aangesloten. Het is daarom voor mij op dit moment lastig om te achterhalen wat dit probleem veroorzaakt. Ik zou je daarom willen vragen om tijdelijk jouw ExperiaBox eens aan te sluiten en daarna contact op te nemen met onze klantenservice zodat zij jouw verbinding nog eens kunnen doormeten en een passende oplossing kunnen aanbieden. 

Reputatie 1

Okee, bedankt voor je bericht! Ik zal het z.s.m. nog eens proberen met de experiabox, en dan contact opnemen met de klantenservice.

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan! Laat je mij nog even weten hoe het afloopt?

Reputatie 1

Dat is goed, zal wel pas volgende week zijn.

Reputatie 2

Bij deze de gegevens aangevuld. Samen met de helpdesk heb ik het TV kastje al meerdere malen een volledige reset gegeven. Het is het TV kastje dat daarna ook vervangen is geworden, echter maakte dit geen enkel verschil. De experiabox is niet vervangen, maar deze gebruiken we vanwege de vele beperkingen niet. Wel heb ik deze als test enkele weken alsnog aangesloten, maar ook hier geen verschil. Momenteel lijkt het iets beter te gaan, maar elke avond blijft het beeld toch steeds nog hier en daar even stil staan,

Problemen liggen in de infrastructuur van kpn. Hier niets dan ellende. Deze week wel iets beter maar mag gewoon niet voorkomen. Ligt niet aan het huis installatie daar andere iptv providers geen enkel probleem opleveren.

Hier sinds paar wkn, geluid valt weg en gister ook beeld.

Stekker er ff uit en weer in lost het nu nog op…

Goed is t niet

Reageer