Ik heb 2 Arcadyan HMB2260 tv ontvangers.
1 op de slaapkamer en 1 in mijn woonkamer.
2 dagen geleden kreeg ik op de ontvanger in de woonkamer plots een prompt dat er een update klaar stond. De ontvanger startte zichzelf opnieuw op en ik kreeg een pop-up met de melding dat er een update uitgevoerd ging worden. Ik had hierbij 2 opties; annuleren of direct starten. Ik heb direct starten geselecteerd. De ontvanger startte zichzelf opnieuw op en gaf dezelfde melding opnieuw. Wederom starten geselecteerd. Vervolgens kwam ik nog een aantal keren in dezelfde loop terecht. Heb uiteindelijk annuleren geselecteerd en kwam vervolgens weer op een zender terecht. Wel kreeg ik direct een pop-up dat de communicatie met de server verstoord was en ik de ontvanger opnieuw moest opstarten door de stekker er uit te halen. Dit dus maar gedaan. 30 seconden de stekker er uit en er weer in, schakelaar om en ik kwam weer in dezelfde vicieuze cirkel mbt de update terecht. Na 3 volledige rondes maar weer annuleren geselecteerd. Via het menu geprobeerd de software opnieuw te installeren, geen succes, kwam in dezelfde vicieuze cirkel terecht. Uiteindelijk een reset gegeven door de ontvanger met de schakelaar uit te zetten en tijdens booten op de aan/uit knop te drukken. Vervolgens gekozen voor software opnieuw installeren. Toen begon het kastje eindelijk software te downloaden en te installeren. Dit duurde een kwartiertje. Daarna leek de ontvanger als normaal te functioneren, echter bleef op een aantal zenders het beeld op zwart, waaronder ESPN…Das best lullig op een voetbalavond… oen maar eens geprobeerd via het menu de ontvanger terug te zetten naar fabrieksinstellingen en je raadt het al, ik kwam wederom in diezelfde vicieuze cirkel terecht. Toen maar wederom via de ontvanger zelf gedaan, maar helaas zonder resultaat. Kreeg op het laatst wederom de melding dat er geen verbinding met de server was en nog steeds mis ik een aantal zenders. Heb het modem ook al een paar keer gereboot. Op de slaapkamer geen problemen. Daar werken alle zenders wel gewoon. Ook nadat ik de ontvangers gewisseld heb blijft het probleem bij diezelfde ontvanger bestaan. Graag hulp!
Admin: abonnementsnummer weggepoetst
Beste antwoord door PeterG
Bekijk origineel