Vraag

problemen met youtube

  • 3 December 2020
  • 7 reacties
  • 402 keer bekeken

als ik wil kijken naar you tube loopt de interactieve box vast. ik kan niets meer met de a.b. en de enige remedie is de box uit te doen en weer op te starten waarop de tv weer werkt. hoe kan dit en hebben meer mensen dit probleem?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Welkom op ons Forum @henk r. Wat irritant dat YouTube telkens vastloopt en je vervolgens alles weer uit en aan moet zetten. Ik kan me voorstellen dat je hier graag een oplossing voor wil. 

Gebeurt dit vastlopen alleen wanneer je de YouTube app opent? Of loopt het bij andere apps ook vast? Misschien dat je de ontvanger een reset kunt geven (in plaats van stroomloos te maken), mocht je dat nog niet gedaan hebben. Mocht je verder een smart tv hebben, dan zou je wellicht de YouTube app kunnen openen op je tv in plaats van via de ontvanger (als tijdelijke oplossing). 

hoi Niek,

bedankt voor de reactie. Het geveurt als ik naar Youtube ga via de interactieve box kanaal 201 maar ook als ik de  kpn app van youtube open. Hierna kan ik niets meer behalve een harde reset dus stroom er af en opnieuw opstartenvan de interactieve box. Het is ook de enige zender/app die dit doet. Voor de rest werkt alles prima

Reputatie 5
Badge +8

Welke ontvanger heb je in gebruik? En zou je naast het stroomloos maken ook je ontvanger een 'frisse start’ willen geven? Dus via het menu je ontvanger terugzetten naar de fabrieksinstellingen? 

Voor de zekerheid mag je jouw forumprofiel invullen. Mocht je een oude ontvanger in gebruik hebben, dan kunnen we die omruilen. 

hoi Niek,

 

ik heb een Experia V10 A modem, DVS 1200 van Devolo en een interactieve box model HMB 2260 van Arcadyan. 

Reputatie 5
Badge +8

Dan is je apparatuur in ieder geval up-to-date en hoeven we daar niks te wisselen. Heb je jouw ontvanger ook al gereset zoals in de link beschreven staat van mijn vorige berichtje? En wat gebeurt er als je jouw DVS stroomloos maakt en, mocht dat geen oplossing bieden, de ontvanger rechtstreeks aansluit op de V10A? 

En heb je toevallig de mogelijkheid om YouTube te kijken via een app op de tv zelf? 

Ik ga de mogelijkheden proberen. Laat je weten wat er gebeurt!!

Aa, hier ook het probleem met YouTube.

Heb al veel geprobeerd en dat gaat een tijdje weer goed. En dan ineens blijft dat stomme kasje van KPN weer hangen.

 

Minuut zonder stroom en opstarten werkt niet.

Software opnieuw installeren op het kasje is ook waardeloos.

Omdat dit het probleem ook maar tijdelijk oplost.

 

Ik denk dat het hier eerder gaat om waardeloze en goedkope kasjes die je van KPN krijgt.

 

Ik heb hier 120Mb/s internet snelheid en dat kasje is met alleen het downloaden al 2 minuten bezig.

Een telefoon van €100 werkt ook stukken minder soepel dan een toestel waar je meer dan €800 voor betaald.

De oplossingen die je krijgt voor dit probleem zijn vaak van zeer tijdelijke aard.