Beantwoord

Raar beeld bij iTV kijken

  • 16 May 2020
  • 4 reacties
  • 113 keer bekeken

Reputatie 1

na 2 maanden elke dag 3 a 4 keer stroom van mijnĀ Arris VIP5202 tehalen om tv tekunnen

kijken en dat ook nog eens op 2 andere tv's op mijn kinderen zijn kamers word ik er wel ziek

van het lijkt dat je beter geen lg of 3d tv kan hebben waneer krijg ik de nieuwe update ik zit al

2 maanden met het probleem .(ligt nooit aan kpn ligt altijd aan mij ) HELP HELP

Ā 

Ā 

fuck update (sorry hoor) nu kan ik helemaal niks meer kijken met mijn tv

ik wil gewoon tv kijken

Affected Software/html versions: (NMC7.5.74_3030 / HTML 3.70.1001) nu nieuwste

Welke Television/HomeCinemaSet: ( LG TV )( uh850v ) (softwareversie 05.30.60)Ā 

Welke STB type: (Arris VIP5202) en (ZTE 4K)Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā  Ā 

(bij kwaliteit instellingen zijn er maar 2 instellingen sd hd standaard))Ā (waarom geen 4k UHD)Ā 

Wat moet je doen om de fout te krijgen: (netflix en de 4k zenders kijken)Ā Wat zou er moeten gebeuren: (gewoon de 4k zenders die er zijnĀ  kunnen kijken en netflix)
( op mijn Dreambox DM900UHD kan ik gewoon tv kijken heeft ook 4k zenders)Ā 
Wat gebeurt er daadwerkelijk:(als ik netflix app druk krijg ik beeld en na 2 sec weg beeld )
(open input op tv en krijg ik geen signaal of zwart beeld en sneeuw)
Ā Hoe vaak gebeurt het:(altijd als ik de 4k uitzendingen wil kijken of netflix app)
(zie foto zet 4k zender op of netflix krijg ik melding boven in scherm HLG HDR en onder in beeld apparaat gedetecteerd)
(de UHD instellingen aanpassen opnieuw opstarten van TV ,als ik dat doe dan krijg ik geen beeld of sneeuw/zwart en de text het 3D signaal is verloren gegaan of 3D signaal is gedetecteerd maar geen beeld welke zender ik opzet alles van stroom ,
dus 4k decoder en Tv en na een paar minuten weer beeld tot dat ik weer een 4k zender pak of netflix app)Ā Is er een manier om het wĆ©l aan de praat te krijgen: ( geen )Ā Eventueel een plaatje ter illustratie van het probleem:

icon

Beste antwoord door Natasja 20 May 2020, 21:56

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Dag @george78. Goed dat je dit meldt. Ik kan me levendig voorstellen dat je hier niet vrolijk van wordt. Als ik het goed begrijp ervaar je sinds de laatste softwareupdate van je Arris VIP5202 problemen met iTV. Klopt dat? Even ter controle: het probleem speelt uitsluitend op je Arris tv-ontvanger? De andere ontvanger werkt wel zoals het hoort? Maak je gebruik van de meegeleverde kabel? Indien je een andere kabel gebruikt, wil je dan eens testen of het wel goed werkt met de originele kabel?Ā Wil je ook jeĀ forumprofielĀ invullen? Dan kan ik vanaf deze kant het een en ander nakijken.

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @george78. Ik heb geen reactie meer van je gezien. Is het probleem inmiddels (via een andere route) opgelost? Als je mijn hulp nog nodig hebt, lees ik het graag.

Reputatie 1

nee nog steeds het zelfde zit niet elke dag op mijn laptop maar word er dood ziek van dat ik elke keer als ik tv wil kijken me stroom uit me kpn kasjes moet trekken om tv tekunnen kijken .maar wel volle mep betalen word er niet goed van en dat bij 3 lg tvs mooi klote .en dan duurd de nieuwe uitrol nog wel maanden ik loop al 3 maanden na boven als iemand tv wil kijken en als ik niet thuis ben en ze kunnen geen tv kijken heb ik avonds weer stress bedankt kpn

Reputatie 6
Badge +9

Dag @george78. Het spijt me te lezen dat je nog steeds problemen ervaart. Je zegt dat de nieuwe uitrol nog maanden duurt. Waar doel je dan precies op? Op dit moment zijn we namelijk bezig met het uitrollen van nieuwe software voor de Arris VIP5202 tv-ontvanger. In die nieuwe software hebben we een HDR-optie toegevoegd. Je hebt dan zelf de keuze of je HDR op ā€˜aanā€™, ā€˜automatischā€™ of ā€˜uitā€™ zet.Ā Die uitrol gebeurt in batches, dus ik weet niet precies wanneer jouw tv-ontvangers aan de beurt zijn. Uiterlijk eind deze week zouden alle Arris tv-ontvangers naar het nieuwe tv-menu moeten zijn omgezet. De kans is dus vrij groot dat je tv-ontvangers al beschikken over de nieuwe software.Ā 

Als het niet werkt, wil ik je vragen om de vragen die ik in mijn vorige bericht stelde te beantwoorden en je profiel in te vullen.Ā 

Reageer