Beantwoord

Range extender stoort tv signaal

  • 24 June 2020
  • 8 reacties
  • 288 keer bekeken

Ik heb hetzelfde probleem; de wifi range extender van TP-link TL-WA860RE stoort met het TV signaal van de Motorola VIP1853. Beide staan beneden. TV is bekabeld aangesloten en de Extender is draadloos aangesloten op experiabox V8.

 

Als de extender wordt ingeplugd in het stopcontact is er niets aan de hand, maar na een minuut of 3 gaat de televisie stotteren.Wisselen van kanaal geeft even goed beeld, maar dan weer stotterend beeld.

Na het verwijderen van de extender doet de TV het weer.

 

Het lijkt erop dat de modem de Motorola en TP-Link niet samen aankan.

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Paul van KPN 25 June 2020, 12:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

De Motorola is een verouderde ontvanger, die moet je eerst eens snel om laten ruilen bij KPN.

Reputatie 7
Badge +25

Ik heb hetzelfde probleem; de wifi range extender van TP-link TL-WA860RE stoort met het TV signaal van de Motorola VIP1853. Beide staan beneden. TV is bekabeld aangesloten en de Extender is draadloos aangesloten op experiabox V8.

 

Als de extender wordt ingeplugd in het stopcontact is er niets aan de hand, maar na een minuut of 3 gaat de televisie stotteren.Wisselen van kanaal geeft even goed beeld, maar dan weer stotterend beeld.

Na het verwijderen van de extender doet de TV het weer.

 

Het lijkt erop dat de modem de Motorola en TP-Link niet samen aankan.

Hi @HenkHaarlem. Zoals Nick al aangeeft lijkt het mij ook verstandig om die 1853 sowieso om te gaan ruilen. Dan nog eens kijken of dit speelt. Als de tv-ontvanger direct met een ethernetkabel is aangesloten op het modem, en die TP-link via WiFi werkt, dan kan ik het zo 1,2,3 niet verklaren eerlijk gezegd.

Reputatie 7
Badge +24

De tp link in het stopcontact verstoort mogenlijk de draadloze verbindingsset. Maar ruil eerst die Motorola maar eens om.

Reputatie 7
Badge +25

De tp link in het stopcontact verstoort mogenlijk de draadloze verbindingsset. Maar ruil eerst die Motorola maar eens om.

Ja, als er een DVS in het spel is, dan is het duidelijk inderdaad.

Bedankt voor de reacties. Ik zal de KPN vragen om een andere modem, maar als de topicstarter een V10 heeft, is het probleem er no steeds.

Reputatie 7
Badge +24

Bedankt voor de reacties. Ik zal de KPN vragen om een andere modem, maar als de topicstarter een V10 heeft, is het probleem er no steeds.

Niet een ander modem. Maar een andere tv ontvanger.

Klopt het inderdaad dat u een draadloze verbindingsset heeft?

 

Reputatie 7
Badge +25

Wat Nick zegt/vraagt. En het omruilen van de tv-ontvanger kun je dus regelen via onderstaande link.

 Zoals Nick al aangeeft lijkt het mij ook verstandig om die 1853 sowieso om te gaan ruilen. Dan nog eens kijken of dit speelt. Als de tv-ontvanger direct met een ethernetkabel is aangesloten op het modem, en die TP-link via WiFi werkt, dan kan ik het zo 1,2,3 niet verklaren eerlijk gezegd.

 

 

Reputatie 7
Badge +25

Ik heb geen reactie meer van je gezien @HenkHaarlem dus ga ik ervan uit dat het is gelukt. Anders hoor ik het graag!