Beantwoord

Rood lampje op DVS

  • 1 November 2020
  • 7 reacties
  • 154 keer bekeken

Onze dvs van boven lijkt kapot te zijn. Ik heb het stappenplan al doorlopen en hem gekoppeld met de dvs bij de modem, maar het lampje blijft rood branden als ik hem boven weer aansluit. Graag een oplossing hiervoor.

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Remco van KPN 9 November 2020, 14:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Badge +19

Of een nieuwe kopen of een kabel trekken. Welk type heb je? 200 of 650 of 1200?

Reputatie 7
Badge +13

Ben je eruit gekomen Monique? Als ik nog iets voor je kan doen laat het dan weten. Wat voor een type DVS heb je op dit moment in gebruik?

Reputatie 7
Badge +13

Ik heb geen bericht meer gehad @Moniquekls . Heb je het weten op te lossen? Post gerust nog even een bericht als we iets voor je kunnen doen! 

Nee Remco, het is nog steeds niet opgelost. Het is een DVS1200. Het zou heel fijn zijn als er iemand langs kan komen.

Gr. Monique 

Reputatie 7
Badge +13

Dat is natuurlijk erg vervelend Monique. Wanneer het lampje rood blijft branden dan gaat er toch iets mis met het koppelen van de adapters. Ik weet dat je het stappenplanal een keer hebt doorlopen maar ik zou je dan toch willen vragen om nog een keer de volgende stappen te nemen:

 

  • Haal bij beide DVS adapters de ethernetkabel er voorzichtig uit.

  • Haal beide DVS adapters uit het stopcontact.

  • Druk de DVS adapters op elkaar zoals hiernaast afgebeeld. Het maakt niet uit welke boven of onder zit.

  • Plaats de gecombineerde DVS adapters in een stopcontact.

  • Druk bij één van de DVS adapters het reset knopje in. Doe dit 3 tot 5 seconden en laat dan weer los. Het ‘power’ lampje gaat nu knipperen.

  • Druk nu ook de resetknop van de andere DVS adapter in voor 3 tot 5 seconden. Ook bij deze adapter gaat het ‘power’ lampje knipperen.

 

Ik hoor graag of dat gelukt is! 

Heb het nogmaals geprobeerd en nu doet hij het, bedankt! 

Reputatie 7
Badge +13

@Moniquekls Wat fijn dat het gelukt is :-) . Ik ben blij dat alles weer werkt en als ik nog iets voor je kan doen laat het dan weten!