Beantwoord

RTL4 blijft constant hangen via Videoland

  • 27 March 2024
  • 8 reacties
  • 38 keer bekeken

Zal het dan toch aan rtl 4 liggen? Ik kijk namelijk alleen via videoland live naar rtl4 en rtl5 en soms andere livestreams. Allemaal werken ze zonder te haperen behalve dus ook rlt 4. Blijft constant hangen, valt echt niet naar te kijken.

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 29 March 2024, 08:31

Bekijk origineel

8 reacties

Je kijkt via Videoland zeg je? Gebruik je dan de app in je smart-tv?

Hé Peter. Ja via de app op smart tv. Alles werkt perfect behalve rtl 4. 

Wat gek @Shep . Maar dan kan het probleem niet bij kpn liggen. Zeker als de andere live streams in die app het wel doen.

Ik heb nu heel even rtl 4 aan via de Videoland app in mijn Samsung (uit 2019). Maar GTST houdt ik 1 minuut vol. En gedurende die ene, euh, twee minuten loopt het prima.

(20:14)

@ peter. Nee probleem zal niet bij kpn liggen maar omdat mensen hier via de kpn app ook alleen problemen met rtl 4 hebben, dacht ik zal het dan toch door rlt 4 komen omdat ik het via videoland dus ook heb. Heb al gedacht dat het misschien komt doordat ik mee lift op videoland abonnement van iemand anders of dat wifi signaal te zwak is maar dan zou ik toch ook rtl 5 niet moeten kunnen kijken en die werkt wel gewoon. 

De rtl 4 stream via de app van Videoland is een héél andere dan via de kpn app. Andere servers ook.

Er kan altijd iets in de stream zitten waardoor die van rtl 4 gevoeliger is voor zwakke wifi dan die van rtl 5. Dat hebben we bij de kpn app voor smart-tv al meegemaakt.

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Shep, welkom hier op de KPN community. 
Dit zal je toch bij Videoland zelf moeten neerleggen. Dit probleem kan KPN niet voor je oplossen. Er zal iets met de stream van Videoland niet goed gaan. 

Ik heb het idee dat mijn wifi signaal van kpn niet zo goed is want als ik bij iemand anders op een smart tv in log op videoland werkt rtl 4 wel.

Heb via de site van kpn al op afstand wifi laten controleren en verbeteren maar heeft niet geholpen. 

Hoeveel 'streepjes’ wifi heb je op je tv?

En met andere live streams via Videoland werkt het wel. Dus daar kan het niet aan liggen.

Reageer