Vraag

Samsung UE43TU7172 koppelen aan afstandsbediening lukt niet

  • 22 November 2023
  • 8 reacties
  • 56 keer bekeken

Het lukt me niet om mijn Samsung UE43TU7172 lukt niet, iemand enig idee? 

 

Het lukt me soms om via Source+1 -> FFW het volume te kunnen regelen, echter als ik dan op OK druk gebeurt er niks meer. Ook heb ik al een hele waslijst aan codes geprobeert via Source+OK maar geen enkele werkte.


8 reacties

Welke afstandsbediening van KPN heb je?

PeterG, ik heb de T4HU2115

Oh, je hebt dus TV+ box diw7022.

Houdt dan source + ok enkele seconden tegelijk ingedrukt totdat rode led brandt.

Typ dan 2, 7, 0 in. Led knippert 2 x.

Op mijn Samsung werkt het dan.

Dat heb ik al heel vaak geprobeert, zoals eerder aangegeven lukt het mij soms om het volume aan te passen maar nadat ik op ok heb gedrukt werkt het niet meer. Ik kan de tv wel uit- en aanzetten dus hij heeft wel een koppeling, echter niet voor het regelen van het volume.

Dat heb ik dus met álle andere Samsung codes. Alleen met 270 werken hier “alle” knoppen van de kpn ab voor de tv op de Samsung.

Bij mij helaas dus niet, heb ook al heel veel andere codes geprobeert

Dan ben ik door m'n opties heen.

Volume tv zelf regelen met afstandsbediening tv zelf.

Of. Stel op de DIW7022 in om het volume op de box zelf te regelen. Dat van de tv zet je dan met diens eigen ab op een 'vaste' positie.

 

Bedankt voor de optie, maar wat ik daar ook instel er gebeurt niks, ik zie ook niet dat mijn tv box überhaupt reageert op de volume knoppen, als ik bijvoorbeeld van zender wissel knippert het lampje heel even maar niet bij het volume, erg vreemd

Reageer