Vraag

Serie opnames vinden niet plaats en opnames verdwijnen

  • 21 March 2023
  • 3 reacties
  • 40 keer bekeken

Beste KPN

helaas hebben we al enkele maanden problemen met opnemen. Programmas die op serie opname staan worden niet opgenomen en er worden programma’s opgenomen die we niet willen opnemen. Tevens verdwijnen opnames die nog niet gekeken zijn. We gaven eerst onze dochter de schuld maar het probleem blijft dagelijks terugkeren. We hebben alles al meermaals gereset en opnieuw opgestart zonder resultaat. Hoe kunnen we dit verhelpen?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7

Hoi @Mlutgens, welkom bij ons op het forum. Laten we niet meteen naar iemand wijzen inderdaad 😉 Het is wel gek dat dat gebeurt. Kan je er meer over vertellen?

  • Hoeveel tv-ontvangers heb je van ons? Op hoeveel daarvan merk je dit?
  • En welk type tv-ontvangers zijn het precies die je hebt?
  • Hoe plan je de serieopnames in, is dat via de tv-ontvanger, via de mobiele app of website?

Hoe meer je ons kunt vertellen, hoe meer wij met je mee kunnen denken.

Mocht het makkelijker zijn om het telefonisch uit te leggen kan dat ook, we zijn bereikbaar op 0800-0402.

Hoi @Jasper 

Bedankt voor je reactie. We hebben 2 ontvangers en deze synchroniseren telkens met elkaar. Als hij op 1 apparaat verdwijnt is hij op de ander ook kwijt en in de app ook. We hebben via de app opnames gepland, maar dan gebeurd dit ook. Worden of helemaal niet opgenomen of uit een serie enkel een paar afleveringen en voor we het weten zijn ze allemaal verdwenen. Dit is na een paar uur of maximaal een paar dagen. Via de website heb ik nog niet geprobeerd.
Gister keken we een opname, ik opende de app en refreshte de pagina en zag de opname verdwijnen. Daarna gingen we op de tv terug naar het menu en was de opname ook weg. 
Ik ben niet thuis dus kan even niet checken welke tv ontvangers we hebben. Ze zijn wel al wat jaren oud. 
 

Bedankt voor de hulp. 
Ik heb al meermaals geprobeerd te bellen maar de wachttijd was zo extreem lang dat ik af ben gehaakt

Reputatie 7

Dank je @Mlutgens, het gebeurt overal dus. Heb je al kunnen kijken naar het type tv-ontvangers dat je hebt? Heb je in het verleden mogelijk ook andere ontvangers gehad en die teruggestuurd?

Als het druk is kan er telefonisch een wachtrij zijn inderdaad, al is het dan nog steeds sneller dan op het forum.