Beantwoord

Serie opnemen lukt niet

  • 19 February 2020
  • 1 reactie
  • 30 keer bekeken

Goedenavond, ik heb hetzelfde probleem en een serie opnemen lukt ook bij mij niet, alles geprobeerd met alles verwijderen, opnieuw plannen, fabrieksinstellingen terugzetten, resetten. Graag hoor ik hoe ik dit kan oplossen, ook al klantenservice gebeld maar ook dat helpt niet. Nieuwe series wel maar zoals The Resident die ik al langere tijd kijk, lukt het niet, zo jammer.

Admin: bericht afgesplitst en nieuw topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 24 February 2020, 11:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Beste @SonjaB, welkom! Ons advies is eigenlijk volgende: is het een nieuwe serie of nieuw seizoen van een serie: doe dan een serieopname. Op het moment dat het betreffende seizoen al eens op tv geweest is, zoals dat bij the Resident het geval is, dan adviseren we, om technische redenen, dat per aflevering op te nemen. Het is bekend dat dit met serieopname dan soms niet goed gaat inderdaad. Excuses hiervoor!Â