Sinds kort begint een opname opnieuw als je deze na pauzeren hervat

  • 25 April 2024
  • 5 reacties
  • 47 keer bekeken

Sinds kort kan je een opname of een gemiste uitzending op je mobiel wel pauzeren maar wanneer je de opname opnieuw opstart begint deze weer bij het begin. Kan dit opgelost worden?

 

Admin: Reacties afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt


5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Sinds kort kan je een opname of een gemiste uitzending op je mobiel wel pauzeren maar wanneer je de opname opnieuw opstart begint deze weer bij het begin. Kan dit opgelost worden?

 

Misschien kan een moderator hier antwoord op geven.

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Haag37, welkom! Gebruik jij de nieuwe KPN TV+ app, met dit logo?

 

En is het dan zo dat je de opname of het Terugkijken echt stopzet, en dan later verdergaat? Want in dat geval klopt het. De nieuwe app onthoudt nog niet waar je bent gebleven. Dus als je dan opnieuw start, begin je weer bij het begin.

Of gaat het er echt om dat je pauzeert, en het scherm op je opname of Terugkijkprogramma blijft staan, en dan na (bijvoorbeeld) een kwartier weer verder wilt gaan en dat het dan weer terugspringt naar het begin?

Ik heb inderdaad de nieuwe versie. Wanneer ik een opname halverwege pauzeer en op een nader moment terug wil kijken wordt het programma niet vanaf het moment dat je ‘m op pauze hebt gezet hervat maar begint het programma weer vanaf het begin. Ik hoop dat ze hier nog wel weer wat aan gaan doen. Bij de oude versie kon dit gewoon nl.

Weet je dat erik van kpn? Komt dat wel weer terug?

Reputatie 7
Badge +20

Dit gaat terugkomen @Haag37, maar het is nog niet bekend wanneer precies. Ik wil je aanraden om onze Product Updates in de gaten te houden, als er een update van de TV+ app wordt uitgerold zie je daar welke wijzigingen en verbeteringen er doorgevoerd worden met die update. Je kunt je abonneren en ontvangt dan bericht van ons zodra er een nieuwe product update gedeeld wordt!

Reageer