Beantwoord

Sinds overstap naar KPN constant STB-NMC-400

  • 22 May 2022
  • 1 reactie
  • 19 keer bekeken

Mijn set is gemonteerd door een kpnmonteur eind februari. Bekabeld aangesloten en heb echt te vaak deze melding, echt bloed irritant. Bij ziggo had ik nooit gezeur. Kan sims niet eens tv kijken. echt slecht dit.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 25 May 2022, 21:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Arja2206  welkom! Wat jammer om te lezen dat jij dit ook ervaart. Deze foutcode behelst verschillende problemen. Het is dan ook heel lastig om te zeggen wat er precies aan de hand is. Er kunnen verschillende factoren meespelen. Heb je op onze website al eens het stappenplan bij verbinding met zender verbroken doorgelopen? Heb je dus al eens: 

  • de ontvanger herstart (minimaal 30 seconden het stroom eraf)
  • alles behalve de ontvanger losgekoppeld van het modem
  • het modem herstart
  • de ontvanger nog eens herstart (minimaal 30 seconden het stroom eraf)

Als dit niet heeft geholpen, kan je dan uitleggen hoe jouw netwerk in elkaar zit? Welke Experia Box heb je en heb je ook wifi versterkers? Je geeft aan dat de tv-ontvanger bekabeld aangesloten zit: met wat voor kabel is dat? En heb je de mogelijkheid om eens een andere kabel te testen?