Vraag

Slechte kwaliteit KPN box

  • 19 April 2024
  • 2 reacties
  • 91 keer bekeken

Na een tijdje weer terug gekomen bij KPN. Nieuwe box en afstandbediening ontvangen. Wat een teleurstelling zeg. De KPN box is in feite gewoon Android TV met de KPN app erop geinstalleerd en dan ook nog met een hele goedkope microchip. We moeten die elke dag wel een keer resetten door de voeding er even uit te halen omdat anders het geluid het niet doet. De afstandbediening voelt heel licht (goedkoop) aan en werkt alleen als je er in feite recht voor zit. Bagger en je betaalt de hoofdprijs. Wat is nog het verschil met de app op een smart TV (of met een Google dongle op een niet-smart TV)? Niets! (ja, de prijs)


2 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Ik heb er al een hele tijd totaal geen problemen mee

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @Meneer Krabs  en welkom hier op onze Community!

Allereerst jammer om te lezen dat je de nieuwe tv+ box als een teleurstelling ervaart maar we denken natuurlijk wel graag met je mee. Waar ik in eerste instantie benieuwd naar ben; hoe is de tv+ ontvanger aangesloten? Bekabeld of via de wifi? Wat ik je trouwens alvast aan kan raden, is om de tv+ box eens te resetten (dit is wat anders dan de voeding er even uithalen). Hoe je dat precies doet, lees je terug in dit artikel op onze kennisbank. Benieuwd of dit voor enige verbetering gaat zorgen en uiteraard zien we je bevindingen graag tegemoet. 

Reageer