Vraag

Smart tv app op Samsung niet goed

  • 13 April 2021
  • 3 reacties
  • 70 keer bekeken

Ik zie en hoor steeds meer klachten over de app, bij opnames kan hij zeker de helft van de opnames gewoon niet afspelen. Series zoals ncis, hawai five o, blindspot,  station 19, Chicago PD geven allemaal een melding:

Sorry.. Kan de video niet laden, probeer het later opnieuw. 

Opnemen via de app of via de tv ontvanger maakt geen verschil. Heb alles al geprobeerd met updates van Samsung, de app, opnieuw installeren alles, met jullie gebeld. Ticket aangemaakt, maar ook daar konden ze me niet helpen. Ik vind het hoogst irritant dat hier geen oplossing voor gevonden kan worden. Aangezien alle andere apps goed functioneren vermoed ik toch dat het probleem intern bij jullie niet goed zit! Ik zie graag een oplossing, anders ga ik toch eens naar een andere provider kijken bij wie wel de app goed functioneert. Heb een Samsung qe55q64 serie


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hi @benjamin tjarks, ik snap goed dat je de app net zo wilt kunnen gebruiken als een tv-ontvanger. De Smart TV app is echter wel een app die in ontwikkeling is, het is op dit moment nog geen volwaardige vervanging van een tv-ontvanger. Alle signalen zijn natuurlijk welkom.

Ik begrijp dat jij vooral vast loopt op de opnames, het lukt niet altijd om deze te bekijken, klopt dit? Zijn het specifieke opnames die niet werken of werken ze het ene moment niet en het andere wel? Werken de opnames wel als je deze via de tv-ontvanger en via iTV online? En werken de andere functies, zoals live tv kijken, wel goed in de Smart TV app?

Hallo Alexandra,

 

Klopt, op alle andere apparaten werken de opnames dan wel, zoals itv, als mobiel. 

Goeden tijden is o.a. 1 van de weinige opnames waar het me nog niet opgevallen is. De overige opnames komen veelal van net 5, veronica en fox. 

Het probleem zit hem in bij het opstarten van de opname. Bij het opstarten van de opname krijgt hij gelijk deze melding.

Live TV kijken gaat wel goed. 

Ik heb zojuist geprobeerd om dan voa tv gids proberen terug te kijken, dat gaat deels wel goed. Echter als ik dan op dezelfde opnames uit kom, die ik inmiddels al verwijderd heb zie ik dat deze programma's dezelfde foutmelding geven, ongeacht hoe vaak ik het probeer. Herinstalleren heeft overigens geen nut dan.

Voor nu werkt o.a. de opname csi niet op net 5 op 11 april om 21.25. Dit is even een voorbeeld.

Het zijn vaak dus de opnames die ik kijk die gewoon niet werken dan in de voorbeelden die ik hierboven al heb gegeven.

Reputatie 7
Badge +19

@benjamin tjarks Dankjewel voor de extra uitleg. Ik ben wel blij om te horen dat de andere functies goed werken. Het is blijkbaar een bug in de Smart TV app, ik zorg dat het bij de juiste specialisten terecht komt. Ik durf niet te zeggen hoe snel het verholpen wordt, ik verwacht dat het in een volgende update meegenomen wordt. Ik hoop dat je je in de tussentijd op deze manier, of via de andere apparaten, kunt redden. Als je iets anders opmerkt of als je vragen hebt, laat het dan gerust weten.