Beantwoord

Smart tv App vragen

  • 14 May 2020
  • 9 reacties
  • 763 keer bekeken

Reputatie 2
Badge

Zojuist de KPN Smart TV app geïnstalleerd op mijn Samsung QLED QE55Q60R (2019).
Dat werkt allemaal prima.

Uit nieuwsgierigheid een paar vragen erover.
 

  • Klopt het dat het beeld en geluid (Onkyo HT-S3910-B) beter is  dan op de settopbox Arris 2952?
     
  • Wanneer komen er meer zenders in 4K, zoals de NPO, RTL, SBS e.d.?
     
  • Is het een idee om de 4K zenders aan te bieden via de KPN smart tv app i.p.v. alleen via een speciale 4K settopbox?
     
  • Zijn jullie opzoek naar beta testers voor de app?
icon

Beste antwoord door Noordzee 15 May 2020, 13:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @josua1983 ,

Dat het geluid via de Onkya beter is, dat geloof ik meteen van jou. 

Het is niet waarschijnlijk dat de Nederlandse zenders binnenkort in 4K beschikbaar komen,  alleen al omdat deze zenders geen aanbod leveren in 4K. 

De app is niet klaar voor de doorgifte van deze zenders. Los daarvan is het aantal zenders wat doorgegeven kan worden via de app beperkt. Er zijn ook andere zenders niet beschikbaar via de app. Dat heeft te maken dat KPN niet de rechten heeft om die zenders via de app door te geven. 

En wat betreft testen: Hou het forum in de gaten. Toevallig is er nu een andere test gaande met betrekking tot het menu van de Itv-ontvanger . Hiervoor heeft op het forum een oproep gestaan voor testers.  

 

Reputatie 7
Badge +25

Hi @josua1983, welkom. Noordzee geeft alle info eigenlijk al. Mocht je nog aanvullende vragen hebben dan hoor ik het graag.

Ik heb een Smart TV - met blijkbaar verouderde software waardoor o.a. de Uitzending Gemist app niet meer werkt. Is dit op te lossen door bv een digitale set top box ?

Andere oplossingen zijn welkom :-)

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb een Smart TV - met blijkbaar verouderde software waardoor o.a. de Uitzending Gemist app niet meer werkt. Is dit op te lossen door bv een digitale set top box ?

Andere oplossingen zijn welkom :-)

Ja, gewoon de interactieve tv ontvanger. 

 

Reputatie 2

Wanneer word hij beschikbaar voor Panasonic?

En hoe hoog is de bitrate?

Reputatie 3
Badge +1

Wanner komt de smart tv app buiten het KPN netwerk beschikbaar? Of komt dat nooit? 

Reputatie 7
Badge +25

Wanneer word hij beschikbaar voor Panasonic?

Sorry, late reactie! Onbekend helaas.

En hoe hoog is de bitrate?

Bitrate weet ik niet precies, maar het is wel 1080p. Zelfde kwaliteit als casten naar een Chromecast.

Wanner komt de smart tv app buiten het KPN netwerk beschikbaar? Of komt dat nooit? 

Zeg nooit nooit, maar de smart tv app wordt vooralsnog gezien als vervanging van een tv-ontvanger. En daardoor gebonden aan het thuisadres. Wij zouden ook liever hebben dat ‘ie net als de andere iTV apps gewoon “overal” beschikbaar is.

Reputatie 3
Badge +1

Jammer. Het probleem met casten is het gepruts op je telefoon. Als een zender wordt gecast doet ie het prima maar wil je “zappen” of van zender wisselen, is het gepruts. 
Ik heb het dan over tv-kijken in een tweede huis. Ok, luxe probleem, maar toch.

Ik heb daar nu voor 7,95 p maand NLZIET. Werkt prima, maar ja, geen KPN.

Reputatie 7
Badge +25

Jammer. Het probleem met casten is het gepruts op je telefoon. Als een zender wordt gecast doet ie het prima maar wil je “zappen” of van zender wisselen, is het gepruts. 
Ik heb het dan over tv-kijken in een tweede huis. Ok, luxe probleem, maar toch.

Ik heb daar nu voor 7,95 p maand NLZIET. Werkt prima, maar ja, geen KPN.

Helemaal eens met wat je zegt.