Vraag

software downloaden lukt niet

  • 29 September 2020
  • 4 reacties
  • 112 keer bekeken

Sinds gisteren haperend beeld dus vanavond een reset gedaan, uiteindelijk ook terug naar fabrieksinstellingen. Dan komt de melding: nieuwe updates gevonden en dan komt het scherm "software downloaden" en komt hij niet verder dan 20%>.

Nu al twee avonden zonder goed werkende tv.

Hoe los ik dit op!!

 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @hofje52! Welkom hier op ons KPN Forum. Fijn dat je ons gevonden hebt :hugging: . Wat balen dat je niet verder komt dan 20% wat betreft software inladen. Zou je je ontvanger eens een paar minuten van het stroom willen halen? Waarschijnlijk start hij hierna wel weer op!:thinking:

Hallo Lisa, uiteindelijk is het wel gelukt maar de reden waarom ik de reset deed, haperend beeld sinds twee dagen , is er nog steeds.

Het lijkt of het niet op alle zenders is. Met name NPO1,2,3 zijn niet om naar te kijken!

 

Reputatie 7
Badge +17

Oké! Het gaat de goede kant op. Welk type tv-ontvanger heb je en hoe heb je de ontvanger aangesloten op het modem? 
Ik je profiel staat dat je een V9 modem hebt. Klopt het dat die reeds vervangen is voor een V10a? 
 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Reageer