Vraag

Sony Bravia XR-65A85J en KPN box werken niet goed samen

  • 24 March 2024
  • 5 reacties
  • 71 keer bekeken

Reputatie 1

Ik ben in het bezit van een Sony Bravia XR-65A85J Firmware V6.7480. We kijken tv via de KPN app, we hebben met grote regelmaat het probleem dat tijdens het zappen 2 geluid bronnen van 2 zenders door elkaar heen gaan, en moeten de app hierdoor geforceerd afsluiten. Daarnaast krijgen we ook vaak de melding dat de stream niet gevonden/niet geladen kan worden, wanneer je dan in het menu op Nu op TV klikken ververst de pagina en kunnen daarna de streams wel opgepakt worden, er lijkt alsof er geen achtergrond verversing plaatsvind. Hoe kan ik in contact komen met een app ontwikkelaar om deze issues eens door te spreken? 


5 reacties

Badge +19

Waarom gebruikt u de app als u zo'n mooie tv heeft met een uitstekende beeldkwaliteit? De beeldkwaliteit van de app is zo slecht tov de tv ontvangers van kpn!! U doet uzelf zo tekort!!! U had dan beter een tv bij de kringloop kunnen halen. Geen antwoord op uw vraag natuurlijk maar wel een advies.

Reputatie 1

Waarom gebruikt u de app als u zo'n mooie tv heeft met een uitstekende beeldkwaliteit? De beeldkwaliteit van de app is zo slecht tov de tv ontvangers van kpn!! U doet uzelf zo tekort!!! U had dan beter een tv bij de kringloop kunnen halen. Geen antwoord op uw vraag natuurlijk maar wel een advies.

Ik vind de kwaliteit van de kom boxen ook niet om over naar huis te schrijven, daarnaast vreten ze enorm veel energie ook stand-by als je het per jaar om rekent is het gewoon serieus geld, net als die experiabox die gebruikt ook echt excessief veel elektriciteit. De app is misschien niet goed, maar als kpn niet weet wat er speelt kunnen ze ook niks verbeteren, en ik kijk geen films op tv, kijk ik meer reclame dan film, dus het is beetje serie opnames. Kwaliteit van de Nederlandse tv is ongeveer net zo goed als de app 😅🥲

 

Stroom vreten valt wel mee.

De 2952 en 2260 , 5202

Bedrijf 5,6 watt; stand-by met klok 5,4 zonder 5,2; eco stand-by 0,5 watt.

7022

Bedrijf 3,5, stand-by 2,5, eco stand-by 1,0

 

Het issue 'de video wordt niet gevonden' is 2 weken geleden juist als opgelost gemeld en sindsdien geen meldingen meer hier. 

De app vereist een goede verbinding. Wifi maximaal; beter kabel. 

Reputatie 1

Stroom vreten valt wel mee.

De 2952 en 2260 , 5202

Bedrijf 5,6 watt; stand-by met klok 5,4 zonder 5,2; eco stand-by 0,5 watt.

7022

Bedrijf 3,5, stand-by 2,5, eco stand-by 1,0

 

Het issue 'de video wordt niet gevonden' is 2 weken geleden juist als opgelost gemeld en sindsdien geen meldingen meer hier. 

De app vereist een goede verbinding. Wifi maximaal; beter kabel.
 

jaar geleden er een smart plug tussen gehad, gebruikt gewoon heel jaar door voor 100 euro aan elektra x2 dat is een beetje gek toch!

en toch is er weer een melding zoals je kunt lezen, nog niet helemaal opgelost helaas.

wifi / vast is geen discussie meer over mogelijk anno 2024. 

wifi / vast is geen discussie meer over mogelijk anno 2024. 

Inderdaad. Bekabeld voor apparaten met een vaste plek, zoals tv / ontvanger, blijft het beste. 

Wifi is voor smartphone, laptop en tablet dan weer handig.

Reageer