Beantwoord

sony kdl op kpn itv

  • 28 June 2020
  • 10 reacties
  • 229 keer bekeken

IK heb een Sony tv KDL-46EX711, werkt die op KPN ITV ?

icon

Beste antwoord door Grovert 28 June 2020, 16:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Ja: De Sony KDL-46EX711 heeft 4 HDMI ingangen, en op 1 van die HDMI ingangen kun je een KPN Interactieve TV ontvanger aansluiten.

Hallo @com.8.int  en als je soms bedoelt of KPN een app heeft voor Somy om zonder decoder tv te kijken, nee die is er (nog) niet.

 

Reputatie 3
Badge +1

Hallo @com.8.int  en als je soms bedoelt of KPN een app heeft voor Somy om zonder decoder tv te kijken, nee die is er (nog) niet.

 

En die gaat er ook niet komen voor deze TV (deze werd verkocht tussen 2010 en 2013). Zie Tweakers

Reputatie 7
Badge +22

Beste @com.8.int 

Ik zie dat je al 3 goede reacties hebt gekregen, is het probleem inmiddels opgelost? Als we je verder kunnen helpen laat het ons dan maar weten.

Wacht nog een paar antwoorden af en ga dan waarschijnlijk een tweede ontvanger bestellen

Reputatie 7

Wij hebben op onze slaapkamer een Sony Bravia KDL-32EX711 aan de muur hangen en die doet het prima met iTV van KPN.

Reputatie 7
Badge +22

Wij hebben op onze slaapkamer een Sony Bravia KDL-32EX711 aan de muur hangen en die doet het prima met iTV van KPN.

Heb jij de app van ITV daarop draaien? Ik heb hem nog steeds niet op de Sony. Hij is van 2017.

Reputatie 7
Badge +22

Wacht nog een paar antwoorden af en ga dan waarschijnlijk een tweede ontvanger bestellen

Welke abonnement heb je bij KPN? Omdat je zegt dat je 1 TV ontvanger hebt.

Reputatie 7

Wij hebben op onze slaapkamer een Sony Bravia KDL-32EX711 aan de muur hangen en die doet het prima met iTV van KPN.

Heb jij de app van ITV daarop draaien? Ik heb hem nog steeds niet op de Sony. Hij is van 2017.

Nee, daar staat een Arcadyan HMB2260 voor iTV van KPN.

Daarnaast zit er een Chromecast op aangesloten waarmee Netflix gekeken kan worden.

Reputatie 7
Badge +25

Hoi! Ook ik heb een Sony KDL, en die werkt prima met een tv-ontvanger. Er is inderdaad geen iTV app beschikbaar voor Android TV. Je kan natuurlijk wel casten van de iTV app (of web) naar een (eventueel ingebouwde) Chromecast. Zijn je vragen daarmee beantwoord @com.8.int?