STB-NMC-400 foutcode.

  • 14 December 2020
  • 8 reacties
  • 228 keer bekeken

Hallo, ik heb sinds een aantal weken ook t. Moet elke keer mijn modem resetten en hopen dat hij het even weer goed doet. Is er een andere manier om dit op te lossen? 
 

mvg, Kevin 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Bij mij ook hetzelfde. Duurt al weken. Kom op kpn kom eens met een echte oplossing 

Reputatie 7
Badge +17

In de meeste gevallen is het voldoende om een reset van de tv ontvanger en een reset van het modem te doen. Beiden zoals aangegeven bij stap 2. Is het probleem daarmee niet opgelost vul dan even je profiel in zodat we je goed verder kunnen helpen. :relaxed: Ik hoor graag van je @Zentjono en @Karin001!

Hallo Bram, Ik heb mijn gegevens ingevuld, ik heb zelf het idee dat het door mijn wifiversterkers komt dat hij telkens weg valt. heb de laatste tijd ook erg vaak geen wifi verbinding. Is er een manier om dit te checken?

Reputatie 7
Badge +17

Ik zie bij een meting iets naar voren komen dat de oorzaak zou kunnen zijn. Zou je voor mij het glasvezel aansluitpunt 2 minuten of langer stroomloos kunnen laten en dan 24 uur lang na het opstarten kijken of de problemen weg blijven? Als dat niet zo is zou ik je willen vragen hier dat te laten weten. 

Hallo Bram, ik heb dit zaterdag ochtend gedaan en ik heb nog steeds dezelfde problemen… wat is er nog meer aan te doen?

Reputatie 7
Badge +17

In dat geval wil ik aanraden een monteur in te plannen. Het lijkt er op dat er iets in de lijn niet goed is. Ik heb hiervoor een privébericht gestuurd. 

Hallo Bram,  

De monteur is langs geweest en heeft het probleem met de glasvezel aansluiting verholpen. Maar dit had niks met te maken met de foutcode die ik telkens krijg op mijn tv. 

Hij gaf aan dat dit waarschijnlijk te maken heeft met de draadloze verbindingsset die ik 4 jaar geleden bij jullie heb aangeschaft. Is er een andere draadloze oplossing om boven tv te kijken?

 

 

Reputatie 7
Badge +17

Als je DVS 4 jaar oud is dan zal dit waarschijnlijk een ouder type zijn. Wat je zou kunnen doen is een nieuwer type DVS aanschaffen. Op het moment leveren we de DVS 1200 uit. Een andere draadloze optie hebben we helaas niet.