Vraag

STB wissel 15-9 afgesproken

  • 29 September 2020
  • 6 reacties
  • 91 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +1

15-9 jl. bijzonder vriendelijk geholpen door servicedesk; ging een nieuwe STB in gang zetten. Daarna niets meer gehoord. :thinking:


6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom hier op ons KPN Forum @Reacher! Fijn dat je ons gevonden hebt en bedankt voor je vraag. Excuses voor de late reactie, het is hier momenteel erg druk. 
Het ziet er naar uit dat die STB niet meer gaat komen. Je hebt 3 dagen geleden gebeld met ons. Die collega heeft nogmaals een verzoek voor je ingediend. Heb je inmiddels een andere STB in huis of moet ik nog even de handen uit de mouwen steken? :wink:

 

Reputatie 3
Badge +1

Nog geen bericht of stb 😇

Reputatie 7
Badge +17

Het zal toch een keer in één keer goed gaan:wink: . Ik heb de analyses van mijn collega's nog even bekeken. Jouw STB start op willekeurige momenten opnieuw op. Dit klinkt mij bekend in de oren. Het willekeurig herstarten van tv-ontvangers is helaas een bekend probleem. Waarschijnlijk is dit de reden dat de afdeling logistiek nog geen nieuwe STB je kant op heeft gestuurd. Omdat ik dit niet met zekerheid kan zeggen, heb ik ze voor je gemaild met de vraag of wij terugkoppeling kunnen krijgen van de afwijsreden. Zodra ik een reactie ontvangen heb, laat ik het hier weten. 

Reputatie 3
Badge +1

@Lisa: Dank! Handelingen in dat topic al uitgevoerd, probleem blijft.

Reputatie 3
Badge +1

Ik ga meedoen met logging om onderzoek te doen (https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/spontaan-herstartende-tv-ontvangers-510315) maar ik blijf hopen op een 4k-vervanger natuurlijk.

Reputatie 7
Badge +17

Ha Reacher! Wat super dat je je daar gemeld hebt. Maja:bee: heeft je gegevens al doorgezet zie ik. Ik ben benieuwd! 
Ik heb overigens nog geen reactie terug van mijn collega's. In de loop van de week verwacht ik een mail. Je hoort van me. 

:sun_with_face:

Reageer