Vraag

STB-zap-03 / -40462 op TV

  • 24 September 2021
  • 5 reacties
  • 36 keer bekeken

Sinds vandaag telkens de fout code STB-zap-03 / -40462 in het scherm. Tv ontvanger herstart. Van stroom af gehouden etc. etc. Foutcode blijft terugkomen. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hey @Femkevd21! Krijg je de melding bij één specifieke zender of bij meerdere zenders? Hoe is de ontvanger aangesloten op het modem? 
Kun je het modem eens stroomloos maken en opnieuw opstarten? 

Stroomloos maken en opnieuw opstarten al paar keer gedaan. Ze zijn direct op elkaar aangesloten d.m.v. kabel. 

Reputatie 7
Badge +17

Oké! Treed de foutcode alleen op bij specifieke zenders of maakt het niet uit? 

Gister was het voor zover ik weet bij 1 zender. Nu ben ik weer aan het kijken en het doet het weer.... 

 

Voor in de toekomst wat zou ik dan kunnen/moeten doen, buiten het gene om wat ik al gedaan heb? 

- als het op 1 zender is?

- als het op meerdere zenders is? 

 

Nog extra info: paar dagen terug heb ik de experia box gereset, want het service lampje bleef branden. Dit is opgelost. 

Reputatie 7
Badge +17

@Femkevd21 Nou, met de exacte code die jij geeft is er niet één oplossing. Er kan geen contact gemaakt worden met de videoserver. ‘Probeer het later opnieuw’, is eigenlijk het advies. Je geeft aan dat het servicelampje brandde op het modem. Hoe heb je het modem gereset en welk modem gebruik je? 

Kun je de tv-ontvanger eens voorzien van een Frisse start