Vraag

Stilstaand beeld bij terugkijken, vastlopers

  • 30 November 2020
  • 8 reacties
  • 83 keer bekeken

goedemorgen, 

Ik heb sinds een paar dagen weer last van stilstaand beeld bij terugkijken vanaf het begin, en het slaat altijd vast in de reclames.

ik heb kort geleden al de ontvangers vervangen, toen ging het aantal weken goed en nu weer hetzelfde probleem.

en vooruit spoelen kan niet met commerciële zenders dus moet je weer vanaf voor af aan beginnen.

Kan de optie verder kijken waar je gebleven bent niet weer terug.

Had bij Telfort nooit dit probleem, maar het gaat over naar KPN en het terug kijken van programma's wordt je chagrijnig van.

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @eimertbouw, welkom op het forum! Jammer te horen dat je hier last van hebt. Je geeft aan dat de ontvangers vervangen zijn. Welke modellen heb je nu? Hoe zijn deze aangesloten op de Experia Box? Rechtstreeks met een kabel, of zit er iets tussen. Zoals, bijvoorbeeld, een draadloze verbindingsset of switch?

Beste Erik,

 

Ik heb het model HMB2260, en pas geïnstalleerd (rond 28-10-2020) en zijn rechtstreeks bekabeld aangesloten op de Experia Box V8.

Heb afgelopen week al een frisse start gedaan, maar kan toch niet zo zijn dat ik dat iedere keer moet doen, en afwachten dat het goed gaat.

Bij Telfort hadden we nog een optie om terug te kijken vanaf waar je was gebleven, maar die optie is er nu niet meer.. maar als het nu vast slaat op de commerciële zenders moet je weer van vooraf aan beginnen incl. reclames, want doorspoelen mag/ kan niet. 

En het is altijd in de reclame dat het beeld stil gaat staan/vastloopt.

Reputatie 7
Badge +30

Dank je, @eimertbouw. Ik heb hier de boel nagekeken. Qua tv springt er niet direct iets uit. De rest lijkt ook in orde, maar mijn systeem vindt dat het omwisselen van je Experia Box voor een ander model een goed idee is. Dus dat heb ik dan ook gedaan. Morgenmiddag wordt er een nieuwe Experia Box bezorgd op het servicepunt in de Jumbo aan de Jol in jouw woonplaats. Je kunt daar dan de oude Experia Box (inclusief stroomkabel) inleveren. Graag verpakt in een doosje met het ordernummer (4295630) en onderstaand adres erop. Je krijgt dan de nieuwe Box mee. Je krijgt een e-mail en sms met meer info, en morgen ook nog een sms zodra de Box afgeleverd is op het servicepunt. Je hebt dan een week de tijd om de oude in te leveren en de nieuwe op te halen. Laat even weten of dit inderdaad voor een verbetering zorgt, anders gaan we verder kijken.

 

KPN
Antwoordnummer 10119
2400 VB Alphen aan den Rijn

beste Erik, 

Ga ik uit proberen, bedankt voor de service tot dus ver..

sta bij Jumbo, geen pakket met experiabox

neem ik contact op met klantenservice,  krijg ik onderstaand bericht terwijl ik in de wacht sta.. misschien handig eerst versturen dan bericht , ben 2 uur kwijt met afkoppelen, inpakken, uitpakken weer aansluiten.. :rage:

 

Reputatie 7
Badge +30

Ai, dat is naar. PostNL heeft deze tijd van het jaar wat vaker vertraging met het verwerken van pakketjes. Wat ik hier zie is het inmiddels wel op het servicepunt aangekomen en door jou opgehaald daar, klopt dat?

klopt, nadat ik 3 x met afgekoppelde modem in de rij heb gestaan.. 

Reputatie 7
Badge +30

:pensive:

Is met de nieuwe Experia Box het tv kijken dan wel verbeterd?