Vraag

storing en foutcode onbekend STB-LTV-0001

  • 21 January 2022
  • 4 reacties
  • 1654 keer bekeken

Badge

Storing duurde bijna 1 uur, geen tv geen internet. Niets te vinden van een storing of werkzaamheden.

Box 12 glasvezel, niets draadloos, alles bedraad aangesloten 

Het menu werkt nog steeds niet op de kleine VIP box, die netjes up tot date is.

Foto is gemaakt tijdens storing maar volgens foutcodes op de website, zou deze niet eens bestaan 🤔 huh?.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @ieniemaxi 
Druk met b.v. een paperclip de resetknop aan de achterkant in en hou deze vast tot de leds uitgaan.
Laat hem hierna rustig opstarten hetgeen iets langer duurt dan normaal.
De reset vindt je op de achterkant boven de ronde witte aan/uitknop

Reputatie 7
Badge +17

Hey @ieniemaxi! Ik kan die foutcode ook even niet vinden, maar ‘iets in me’ zegt dat de ontvanger geen verbinding kan maken met het modem. Om hier zeker van te zijn ga ik het voor je navragen. Begrijp ik goed dat de storing 1 uur duurde en nu voorbij was? 
Hoe is de ontvanger aangesloten op het modem? 

Badge

Hey @ieniemaxi! Ik kan die foutcode ook even niet vinden, maar ‘iets in me’ zegt dat de ontvanger geen verbinding kan maken met het modem. Om hier zeker van te zijn ga ik het voor je navragen. Begrijp ik goed dat de storing 1 uur duurde en nu voorbij was? 
Hoe is de ontvanger aangesloten op het modem? 

Inderdaad duurde de storing ongeveer 1 uur. In de woonkamer en in de slaapkamer is de tv box aangesloten via utp kabel. Het modem is ook direct met utp aangesloten. Dus niets draadloos in ieder geval.

Nadat de storing voorbij was, heb ik het modem en de tv kastjes, beide, opnieuw op moeten starten, omdat het geluid en het beeld bleef hangen, tevens wie het menu niet.

Ik heb wel meteen gecontroleerd of er een storing bekend was of misschien werkzaamheden, maar dat was er niet. Via allestoringen waren er een paar meldingen, maar daar ga ik niet van uit.

De storing was in de nacht, rond 3 uur, vele mensen slapen dan, ik helaas niet 🤭

Wat wel is, sinds die storing, hebben we regelmatig last van blok/sleep/veeg beeld. Ook na het opnieuw opstarten.

Zo hier kan je denk ik wel wat mee @Lisa 

Reputatie 7
Badge +17

Ja, Hier kan ik zeker wat mee! Ik heb nog geen reactie mogen ontvangen van de achterliggende afdeling, maar stuur de informatie alvast door. Zodra ik een reactie ontvangen heb, laat ik het weten :relaxed:
Kun je eens een Frisse start uitvoeren? Ben benieuwd of je hierna minder storingen hebt.