Vraag

storing, geen diensten

  • 13 October 2020
  • 6 reacties
  • 57 keer bekeken

Al vanaf vrijdag geen tv internet en telefonie

KPN stuurt je van kastje naar de muur

Beloofd gouden bergen

Monteur is bezig met storing nou echt niet

Ze hebben kabel geraakt met graaf werkzaamheden glasvezel

We overwegen na 35 jaar KPN over te stappen naar Ziggo


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Monthy03, Welkom hier! Goed dat je bij ons aan de bel trekt. Een halve week zonder enige diensten, is natuurlijk verschrikkelijk rot. Als ik je goed begrijp, is er een kabel geraakt waardoor jij zonder diensten zit. Ben jij de enige die last heeft van deze kabelbreuk? Hebben mijn collega's je kunnen vertellen wanneer de reparatie plaats gaat vinden? Zo niet, dan kijk ik graag even mee, zodat je een indicatie hebt hoe lang dit nog gaat duren. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 

Iedereen in ons dorp

Alleen de Ziggo aansluiting niet

Heb gegevens in gevuld

Reputatie 7
Badge +30

Dank je, @Monthy03. Ik heb gekeken en ik zie dat we verwachten dat het vandaag tegen een uur of 18:00 zal zijn verholpen. 

Sorry maar die belofte wordt al vanaf vrijdag gedaan

Eerst zien en dan geloven

 

Jammer KPN

Weer loze beloftes het is 14 okt 18.00 geweest

En nog geen internet beschikbaar

 

 

Reputatie 7
Badge +24

Hi Monthy.

Ik zie dat het op de website en ook bij ons de eindtijd nog steeds op 18 uur vandaag staat. We zijn hierin afhankelijk van de onderaannemers die daar bezig zijn, geen excuus uiteraard. 

Ik kan je alleen maar nogmaals vriendelijk vragen om dit af te wachten. Ontzettend sorry hiervoor! 

Uiteraard gaan we kijken naar een passende tegemoetkoming zodra dit is opgelost. 

Â