Beantwoord

storing tv 10 december 2020

  • 12 December 2020
  • 5 reacties
  • 114 keer bekeken

Goedemorgen 

10-12-2020 storing met de tv ontvanger na alles gevolgd te hebben het standaard protocol maar is bellen met KPN u bent de 2de wachtende al snel eerst wachtende maar naar 15 minuten en 36 seconden in de wacht te staan in één keer weer beeld.

Maar wie gaat die telefoon kosten betalen 100 cent per minuut 15 euro en 62 cent.

Gewoon te gek voor woorden.

Met vriendelijke groet, 

Marcel Sweers.

icon

Beste antwoord door RBxx 12 December 2020, 09:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Welk nummer heb je dan gebeld? KPN heeft een gratis nummer 0800 0402

Dat lijkt op een dure nummerinformatie ‘service’ die jou doorschakelt tegen € 1,00 p/min. kosten

Reputatie 7
Badge +21

Heb je soms met google naar een nummer gezocht? Helaas krijg je dan vaak eerst gesponsorde links van deze dure diensten te zien :confounded:

Van de kosten zou je aan het begin van het gesprek een melding gekregen moeten hebben, daar zijn deze diensten toe verplicht. KPN is hier geen partij in.

Reputatie 7
Badge +20

Je hebt waarschijnlijk via je telefoon een nummer gevonden, zo'n doorverbind nummer.

Nooit doen, zoals BBxx aangeeft, 08000402 is altijd gratis. 

 

ja dat kan allemaal wel zo zijn maar als je er na die tijd er gewoon uitgegooid word vind ik niet normaal ik

kreeg het nummer online door dus dat ga je dan bellen.

maar helaas. het is toch slecht geworden sinds kpn het heeft overgenomen van telfort veel storingen blokjes beeld en updates wanneer ze maar zin hebben leuk onder een wedstrijd . NOT

 

Reputatie 7
Badge +20

ja dat kan allemaal wel zo zijn maar als je er na die tijd er gewoon uitgegooid word vind ik niet normaal ik

kreeg het nummer online door dus dat ga je dan bellen.

maar helaas. het is toch slecht geworden sinds kpn het heeft overgenomen van telfort veel storingen blokjes beeld en updates wanneer ze maar zin hebben leuk onder een wedstrijd . NOT

 

 

Helaas ligt ook dat niet aan KPN, maar aan het verdien model van het dure doorverbindnummer.